Najnowsze oferty pracy:

  • Przedstawiciel weterynaryjny

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/

    aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie współpracy z obecnymi, realizacja planów sprzedażowych i działań marketingowych, reprezentowanie firmy...

    dzisiaj
  • Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego

     T-Mobile Polska
        świętokrzyskie/

    Zadania, które na Ciebie czekają: Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientem biznesowym Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych...

    dzisiaj
  • Brygadzista / Koordynator Elektromonterów

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/

    Koordynacja pracy i kontrola jakości podległej brygady elektromonterów. Dbanie o przestrzeganie zasad BHP i bezpieczeństwo zespołu. Wykonywanie poleceń...

    dzisiaj
  • Konsultant ds. Klientów Biznesowych

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/

    Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w...

    dzisiaj
  • Technik Serwisu Mobilnego (K/M)

     SPIE Building Solutions Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Twój zakres obowiązków: praca w trybie mobilnym na obszarze jednego województwa – Łódzkie , Świętokrzyskie, Dolnośląskie; utrzymanie w pełnej...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Asystent / Asystentka ds. telefonicznej Obsługi Klientów

Praca: Asystent / Asystentka ds. telefonicznej Obsługi Klientów


Ogłoszenie numer: 10366622, z dnia 2025-10-25

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka ds. telefonicznej Obsługi Klientów

Miejsce pracy: Kielce

 

Opis stanowiska

  • Obsługa pacjentów telefonicznie i mailowo, w tym rejestracja na wizyty i udzielanie informacji o placówkach oraz usługach
  • Wsparcie pacjentów w zakresie promocji badań i szczepień profilaktycznych
  • Praca w systemie zmianowym, zapewniająca sprawny kontakt z klientem i wysoką jakość obsługi

Wymagania

  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie na poziomie B1+/B2
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność
  • Umiejętność pracy w systemie zmianowym i dostępność 30–40 godzin tygodniowo
  • Sprawna obsługa komputera i chęć nauki nowych systemów

Oferujemy

  • Umowę zlecenie bez górnego limitu godzin oraz premię uzależnioną od jakości pracy
  • Profesjonalne szkolenia, stałe wsparcie zespołu i lidera
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w ścieżce awansu
  • Po wdrożeniu – możliwość pracy zdalnej jeden dzień w tygodniu
  • Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej i karty sportowej, a także konkursy, spotkania integracyjne i akcje profilaktyczne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Zobacz podobne oferty