Najnowsze oferty pracy:

  • Office Manager

     SanDiet sp.c. P.Ihnatowicz E.Ptak
        świętokrzyskie/

    Nasz pracownik marzeń POTRAFIPracować zdalnie (nie jest potrzebny kontakt z klientem)Układać indywidualne jadłospisy (w kcalmar)Zarządzać szeroko...

    dzisiaj
  • Konsultant Salonu Firmowego

     VECTRA S.A.
        świętokrzyskie/ Kielce

      Wymagania:wykształcenie średnie;pożądane minimum 6. miesięczne doświadczenie na stanowisku o podobnym profilu, związanym z bezpośrednią...

    dzisiaj
  • Nauczyciel przedmiotów zawodowych

     Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Ostrowiec Świętokrzyski, Skarżysko-Kamienna, Starachowice

    w zakresie następujących zagadnień:Informatyka i bezpieczeństwo teleinformatyczneFlorystykaRachunkowośćAdministracja i prawoTerapia...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Asystent działu sprzedaży do Polski

Praca: Asystent działu sprzedaży do Polski


Asystent działu sprzedaży do Polski
Miejsce pracy:
woj. świętokrzyskie

CONTAINEX to jedna z firm WALTER GROUP, a jednocześnie europejski lider na rynku sprzedaży kontenerów i mobilnych rozwiązań przestrzennych. Klientom z przemysłu, handlu jak również administracji publicznej oferujemy "Przestrzeń od zaraz" – to znaczy rozwiązania przestrzenne przy użyciu kontenerów. Produkcja odbywa się w kilku europejskich zakładach. Założona w 1981 roku, austriacka rodzinna firma łączy tradycyjne wartości z nowoczesnym zarządzaniem i duchem ekspansji.

Miejsce pracy: Wiener Neudorf


Jeśli mogą się Państwo wykazać:
  • wykształceniem ekonomiczny, oraz wiedzą techniczną w podstawowym zakresie
  • wysokim zaangażowaniem w wykonywaną pracę i talentem w dziedzinie sprzedaży
  • gotowością do ponoszenia odpowiedzialności w sprawnie działającej grupie
  • dobrą znajomością języka niemieckiego
Zakres obowiązków:
  • tworzenie ofert handlowych i przetargów oraz zarządzanie nimi
  • kalkulacje kosztowe oraz negocjacje warunków współpracy z klientami
  • przyjmowanie oraz obsługa zamówień
  • wewnętrzna i zewnętrzna koordynacja dużych instalacji oraz projektów budowlanych
  • kompleksowa obsługa oraz utrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi klientami i Key Accounts
Oferujemy Państwu:
  • program wdrożeniowy oraz szeroko pojęte techniczne szkolenie w zakresie produktów
  • szansa na stanowiska kierownicze, które wyłaniane są spośród naszych szeregów
  • finansowe bezpieczeństwo i możliwość pracy w międzynarodowym koncernie
  • wynagrodzenie uwzględniające wyniki pracy
Perspektywy kariery:

Zgodnie z filozofią naszej firmy kadrę kierowniczą wyłaniamy jedynie spośród własnych pracowników.

Minimalne wynagrodzenie przewidziane dla tego stanowiska – w zależności od kwalifikacji i doświadczenia – wynosi € 33.500 brutto rocznie. Na wynagrodzenie roczne składa się 14 wypłat miesięcznych oraz gwarantowana premia. Po zakończeniu programu szkoleniowego oferujemy dodatkowo prowizję, uzależnioną od osiąganych wyników finansowych.

Miejsce pracy Wiedeń / Wiener Neudorf. Chętnie pomożemy w znalezieniu mieszkania na początek.

Witamy u doskonałego pracodawcy
APLIKUJ TERAZ