Najnowsze oferty pracy:

  • Office Manager

     SanDiet sp.c. P.Ihnatowicz E.Ptak
        świętokrzyskie/

    Nasz pracownik marzeń POTRAFIPracować zdalnie (nie jest potrzebny kontakt z klientem)Układać indywidualne jadłospisy (w kcalmar)Zarządzać szeroko...

    dzisiaj
  • Konsultant Salonu Firmowego

     VECTRA S.A.
        świętokrzyskie/ Kielce

      Wymagania:wykształcenie średnie;pożądane minimum 6. miesięczne doświadczenie na stanowisku o podobnym profilu, związanym z bezpośrednią...

    dzisiaj
  • Nauczyciel przedmiotów zawodowych

     Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Ostrowiec Świętokrzyski, Skarżysko-Kamienna, Starachowice

    w zakresie następujących zagadnień:Informatyka i bezpieczeństwo teleinformatyczneFlorystykaRachunkowośćAdministracja i prawoTerapia...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Doradca serwisu Centrum Napraw Powypadkowych (CNP)

Praca: Doradca serwisu Centrum Napraw Powypadkowych (CNP)


Wiodący dealer z Rzeszowa obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Doradca serwisu Centrum Napraw Powypadkowych (CNP)

 

Ogólny opis stanowiska:
  • Opieka nad Klientem serwisu CNP w salonie dealerskim (m.in. przyjmowanie zlecenia, oględziny szkody, uzgodnienie terminów, określenie zakresu prac, informowanie Klienta o przebiegu prac, przygotowywanie dokumentacji technicznej, rozliczenie z Klientem, budowanie relacji z Klientami itd.);
  • Realizacja planów sprzedażowych (sprzedaż części i usług serwisowych) oraz celów jakościowych;
  • Identyfikowanie potrzeb Klienta i aktywne doradztwo;
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych oraz długotrwałych relacji z Klientami;
  • Współpraca z zespołem serwisowym;
  • Rozpatrywanie reklamacji;
  • Systematyczne raportowanie aktywności w systemie CRM;
  • Systematyczne raportowanie aktywności do kierownika;
  • Dbanie o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi.
Oczekujemy:
  • Wykształcenia średniego technicznego lub wyższego technicznego
  • Doświadczenia w obsłudze klienta
  • Realizacji założonych planów sprzedażowych,
  • Nastawienia na cel i wysokiej motywacji do pracy;
  • Podstawowej wiedzy na temat rozliczania szkód komunikacyjnych, technik sprzedaży i doradztwa Klientowi;
  • Umiejętności prowadzenia negocjacji;
  • Zdolności interpersonalnych: m.in. komunikatywność, otwartość na pracę z ludźmi, umiejętność aktywnego słuchania, asertywność;
  • Umiejętności pracy w zespole;
  • Nastawienia na jakościową obsługę Klienta i jego potrzeby;
  • Systematyczności, rzetelności i dokładności;
  • Wysokiej kultury osobistej;
  • Samodzielności w działaniu oraz dobrej organizacji czasu pracy;
  • Pozytywnego nastawienie do pracy;
  • Budowania pozytywnego wizerunku firmy;
  • Znajomość branży będzie mile widziana;
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office;
  • Prawa jazdy min. kat. B.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Rozwojowa praca w pewnym i stabilnym przedsiębiorstwie;
  • Wynagrodzenie połączone z atrakcyjnym systemem premiowym;
  • Dodatkowe systemy motywacyjne;
  • Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących kwalifikacje zawodowe;
  • Rozwój zawodowy połączony ze ścieżką kariery;
  • Świadczenia socjalne.
Osiągnięcia firmy:
APLIKUJ TERAZ