Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista ds. marketingu - Digital Marketing

     Recruit Europe
        świętokrzyskie/

    Opis stanowiska: Development & Marketing for new internet portal web site: Rozwój we wszystkich obszarach digital marketingu: Social Media Marketing, Content...

    wczoraj
  • Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Hospital [rekrutacja online]

     Adamed Pharma S.A.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Realizację strategii i promocję produktów firmy Adamed Pharma na rynku szpitalnym, Realizacja planów sprzedażowych oraz budowanie pozycji Adamed w...

    wczoraj
  • Full-Stack .NET Developer

     ASTEK Polska
        świętokrzyskie/

    100% zdalnie Zakres zadań: prace programistyczne związane z rozwojem aplikacji webowej z obszaru medycyny/farmacji rozwój warstwy front-endowej (60-70%...

    wczoraj
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j.niemiecki

     SITEL Polska
        świętokrzyskie/

    (rekrutacja zdalna) Miejsce pracy: Praca zdalna W naszym zespole będziesz telefonicznie lub mailowo wspierać użytkowników niemieckojęzycznej witryny...

    wczoraj
  • Kierowca C+E

     VOS Logistics Cargo International S.A.
        świętokrzyskie/

    Szczególnie zależy nam na Tobie, jeżeli : posiadasz ważne prawo jazdy kat. C+E oraz kartę tachografu masz min. 1 rok doświadczenia w ruchu...

    wczoraj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Dyrektor Oddziału

Praca: Dyrektor Oddziału


Od nas dostaniesz:  
  • Rozbudowany system szkoleń i wsparcie trenera
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Zatrudnienie w oparciu o własną działalność gospodarczą
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę multisport
Dyrektor Oddziału
miejsce pracy: Kielce, Nr ref.: DO_12.20
Potrzebne Ci będzie:
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem sprzedażowym
  • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze produktów kredytowych
  • umiejętność budowania długoterminowych relacji z klientami i pracownikami
  • umiejętności menadżerskie i przywódcze
  • rozwinięte zdolności analityczne i negocjacyjne
  • otwarta postawa do ciągłego podnoszenia swoich kompetencji
  • własna działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia
  • wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów)
Twoje zadania:
  • zarządzanie podległym zespołem
  • realizacja planów sprzedażowych
  • aktywizacja i zarządzanie sprzedażą oferowanych produktów finansowych
  • dbanie o odpowiednie funkcjonowanie placówki
  • aktywne pozyskiwanie i zarządzanie bazą klientów
  • szkolenie i motywowanie podległych pracowników
  • dbanie o wysoki poziom obsługi klientów
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Od nas dostaniesz:  
  • Rozbudowany system szkoleń i wsparcie trenera
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Zatrudnienie w oparciu o własną działalność gospodarczą
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę multisport
APLIKUJ TERAZ