Najnowsze oferty pracy:

  • Inżynier budowy

     Mosty Łódź S.A.
        świętokrzyskie/

    Opis stanowiska: prowadzenie bieżącej kontroli nad jakością i terminowością realizowanych robót instalacyjnych, koordynacja pracy podległych firm,...

    dzisiaj
  • Inżynier budowy

     Mosty Łódź S.A.
        świętokrzyskie/

    Opis stanowiska: prowadzenie bieżącej kontroli nad jakością i terminowością realizowanych robót instalacyjnych, koordynacja pracy podległych firm,...

    dzisiaj
  • Application Developer (ServiceNow)

     Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    KEY ACCOUNTABILITIES Technical Capability. Works within a team with little supervision as application administrator supporting end users/customers/partners...

    dzisiaj
  • ServiceNow Technical Solutions Consultant

     Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Key Accountabilities Drives and/or facilities scoping sessions with customers to build proposals. Introduces team members and ensures customer requirements are...

    dzisiaj
  • Menadżer Zespołu Sprzedaży

     Nationale-Nederlanden
        świętokrzyskie/ Starachowice

    Zapewniamy jeden z najlepszych pakietów korzyści: konkurencyjne dochody (podstawa) oraz system prowizyjny i premiowy uzależniony od skuteczności działań...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  HR Shared Services Specialist (payroll)

Praca: HR Shared Services Specialist (payroll)


LoboHR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. 

 

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

 

Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

HR Shared Services Specialist (payroll)
Miejsce pracy: woj. świętokrzyskie
Zakres obowiązków:
  • wpływ na rozwój polityki płac i świadczeń
  • proponowanie i wdrażanie działań rozwojowych
  • czynności związane z listą płac
  • komunikacja z menedżerami i pracownikami w kwestiach związanych z płacami
  • kontakt z audytorami i działem finansowym dotyczący płac
  • administracja związana z zatrudnieniem pracowników
  • zarządzanie i monitorowanie nieobecności pracowników (zwolnienia lekarskie, urlopy, urlopy macierzyńskie, urlopy naukowe, itp.)
  • zarządzanie zmianami w danych osobowych (kierownik, dział, tytuł, wynagrodzenie, centrum kosztów, itp)
  • raportowanie danych płacowych i prognozowanie budżetu
  • prowadzenie codziennych działań związanych z usługami opieki zdrowotnej, ubezpieczeniami personelu i świadczeń pracowniczych
Wymagania:
  • wiedza w zakresie procesów płacowych i działań administracyjnych HR
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie (SSC/BPO)
  • znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • znajomość języka duńskiego, norweskiego, szwedzkiego lub fińskiego jest dodatkowym atutem
  • doświadczenie w pracy z krajami skandynawskimi w zakresie płac- konieczność
  • dbałość o szczegóły, dokładność
  • umiejętności pracy w zespole w środowisku wirtualnym i zdolność do samodzielnej pracy
Oferujemy:
  • możliwość całkowitej pracy zdalnej lub praca z biura w Krakowie
  • plan wprowadzający dla nowych pracowników, ścieżka kariery i indywidualny plan rozwoju
  • szeroka gama szkoleń e-learningowych
  • wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji (kursy językowe lub finansowe).
  • możliwości rozwoju zawodowego w różnych obszarach biznesowych
  • prywatna opieka medyczna
  • premie za polecenie i wyniki
  • elastyczne godziny pracy (w tym home office)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ