Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 142177
Warunki pracy
praca w siedzibie Urzędu, budynek „A”, VI piętro,praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, kontakty zewnętrzne z pracownikami jednostek samorządu terytorialnego.
Windy w budynku przystosowane do przemieszczania się osób z niepełnosprawnościami, najbliższa toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami na parterze w budynku A.
Zakres zadań
- przeprowadza kontrolę zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego i podmioty niepubliczne
- realizuje zadania zmierzające do poprawy jakości życia seniorów w środowisku lokalnym, w tym przeprowadza kontrole jednostek samorządu terytorialnego
- opracowuje analizę stanu i skuteczności pomocy społecznej w oparciu o informacje z własnego wydziału oraz ocenę zasobów pomocy społecznej przyjętą przez samorząd województwa
- wspiera wykonywanie zadań Wojewódzkiego Koordynatora Realizacji Rządowego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej
- uczestniczy w działaniach dotyczących zapobiegania handlowi ludźmi
- opiniuje uchwały podejmowane przez jednostki samorządu terytorialnego w zakresie realizacji wybranych zadań polityki społecznej państwa
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie na jednym z kierunków: prawo, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, psychologia, politologia, politologia i nauki społeczne, socjologia, polityka społeczna, nauki o rodzinie lub innym uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, pedagogiki specjalnej lub resocjalizacji
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w instytucjach lub innych podmiotach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy domowej lub zaświadczenie o ukończeniu szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej w wymiarze co najmniej 100 godzin albo specjalizację II stopnia w zawodzie pracownik socjalny ze specjalnością "praca socjalna z osobą i rodziną z problemem przemocy
- Znajomość ustaw: o przeciwdziałaniu przemocy domowej, o pomocy społecznej oraz aktów wykonawczych
- Znajomość rozporządzenia w sprawie procedury Niebieska Karta
- Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Najnowsze komentarze