Komenda Powiatowa Policji w Sandomierzu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Sandomierz
Ogłoszenie o naborze Nr 141937
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- Stanowisko wyposażone w komputer oraz inne urządzenia biurowe,
- Praca jednozmianowa wykonywana w godzinach 7.30-15.30 (8 godzin dziennie),
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- Stanowisko pracy usytuowane jest w Zespole Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia, na parterze w budynku Komendy Powiatowej Policji w Sandomierzu. Budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind. Na parterze budynku znajduje się jedna ogólnodostępna toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- nalicza należności pieniężne z tytułu dopłaty do wypoczynku dla policjantów i ich rodzin
- prowadzi karty ewidencji wypłaconych należności pieniężnych za dojazdy do służby, dopłatę do wypoczynku, równoważnik lub zwrot kosztów przejazdu PKP
- rozlicza koszty z tytułu podróży służbowych funkcjonariuszy i pracowników policji
- sporządza w systemie SWOP listy należności pieniężnych
- rozlicza należności z tytułu stawiennictwa świadka, sprawdza faktury i rachunki biegłych
- prowadzi pełną gospodarkę i ewidencję Zakładowego Funduszy Świadczeń Socjalnych
- prowadzi pełną gospodarkę i ewidencję Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo - Pożyczkowej przy KPP w Sandomierzu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- lub 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansowo-księgowym
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych
- Znajomość przepisów ustaw z dnia 06.04.1990 r. o Policji
- Znajomość przepisów ustawy budżetowej
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
Najnowsze komentarze