Najnowsze oferty pracy:

  • Kasjer - Sprzedawca

     Pepco Poland Spółka z o. o.
        świętokrzyskie/ Kielce Warszawska

    Polubisz swoją pracę w PEPCO, ponieważ gwarantujemy Ci:umowę o pracękorzystne wynagrodzenie na czaspremia za sprzedażrabat pracowniczy do 25%godziny pracy zgodnie z ustalonym grafikiemmożliwość rozwoju i...

    wczoraj
  • Hydraulik

     R+S solutions Holding AG
        świętokrzyskie/

    Demontaż i montaż elementów i rurociągów na liniach zasilających i składowiskach odpadów;Systemy grzewcze w nowych budynkach i modernizacja starych systemów grzewczych;Końcowy montaż zlewozmywaków, kabin...

    wczoraj
  • Inżynier Elektryk / Utrzymanie Ruchu

     R+S solutions Holding AG
        świętokrzyskie/

    Uczestnictwo w procesie instalacji i uruchamiania technologiiPlanowanie przeglądów technicznych w koordynacji z kierownikiem utrzymania ruchuRaportowanieKoordynacja utrzymania ruchu w zakresie interwencji związanych z...

    wczoraj
Więcej ofert pracy

Praca

Strona Główna  /  Oferty pracy  /  Kierownik Dzialu Realizacji EPCM

Praca: Kierownik Dzialu Realizacji EPCM


NES Global Talent jest firmą rekrutacyjną specjalizującą się w stanowiskach technicznych. 500 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w 28 krajach, z 45 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja. 

Dla naszego klienta – firmy projektowo-inżynieryjnej poszukujemy doświadczonej, otwartej na wyzwania osoby na stanowisko:

Kierownik Dzialu Realizacji EPCM

Opis stanowiska:
  • Nadzór i koordynacja nad projektami budowlanymi na terenie całej Polski dla kluczowych klientów w sektorze spożywczym, budynków przemysłowych oraz automotive.
  • Udział w tworzeniu budżetów oraz planów i harmonogramów realizacji inwestycji, planowanie zasobów na projektach.
  • Zarządzanie podległym zespołem osób na budowie.
  • Nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót zgodnie z przyjętym harmonogramem projektu i w zgodności z umowami z klientem.
  • Bezpośredni kontakt i współpraca z klientem.
  • Podtrzymywanie dobrych relacji z Klientami, pozyskiwanie nowych projektów do realizacji.
  • Raportowanie z bieżących działań do Dyrektora Operacyjnego.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe techniczne.
  • Wieloletnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz doświadczenie w zakresie zamówień, kontroli koszów i administrowania kontraktami.
  • Znajomość rynku budownictwa ogólnego, przemysłowego, przepisów prawa budowlanego, procedur administracyjnych.
  • Umiejętność zarządzania budową od fazy koncepcji po rozliczenie inwestycji.
  • Umiejętność zarządzania budżetami, zespołem osób.
  • Koncentracja na realizacji celów biznesowych.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Gotowość do pracy w terenie.
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy.
Oferta:
  • Stałą pracę w dużej firmie projektowo-inżynieryjskiej.
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Niezbędne narzędzia do pracy.
  • Bogaty pakiet socjalny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ