Najnowsze oferty pracy:

  • Lekarz Psychiatra

     Medicover Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Jeśli posiadasz: tytuł lekarza specjalisty bądź jesteś lekarzem w trakcie specjalizacji – po 2. roku specjalizacji prawo wykonywania zawodu...

    dzisiaj
  • Samodzielny Handlowiec /Infrastruktura i Bezpieczeństwo IT/

     Exorigo-Upos S. A.
        świętokrzyskie/

    Twój zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż konsultacyjna rozwiązań biznesowych z zakresu infrastruktury i bezpieczeństwa IT Tworzenie ofert i prezentacji...

    dzisiaj
  • Zastępca Kierownika Sklepu

     Action Poland Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Skarżysko-Kamienna

    Zadania współpraca z kierownikiem sklepu w zakresie koordynowania i organizowania pracy nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem sklepu pod...

    dzisiaj
  • Zastępca Kierownika Sklepu

     Action Poland Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Końskie

    Zadania współpraca z kierownikiem sklepu w zakresie koordynowania i organizowania pracy nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem sklepu pod...

    dzisiaj
  • Kierownik Sklepu

     Action Poland Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Końskie

    Zadania zarządzanie podległym zespołem pracowników: rekrutacja, szkolenie, motywowanie nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oraz standardów...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Kierownik Kontraktu

Praca: Kierownik Kontraktu


Kierownik Kontraktu
Miejsce pracy: Kielce
Zakres obowiązków:
  • Kompleksowe zarządzanie powierzonym projektem zgodnie z postanowieniami umowy kontraktowej oraz zasadami obowiązującymi w Spółce. W szczególności praca z budżetem bazowym, harmonogramem bazowym oraz planami sprzedaży
  • Bieżąca kontrola wskaźników finansowych i jakościowych realizowanych inwestycji
  • Współudział merytoryczny w procesie planowania projektu
  • Zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów oraz terminowej realizacji przedsięwzięć
  • Sporządzanie okresowych raportów o stanie prac na poszczególnych projektach
  • Bieżąca współpraca i udział w negocjacjach z dostawcami / podwykonawcami
  • Reprezentowanie Spółki przed Inwestorami i osobami przez niego wskazanymi
  • Zarządzanie podległym zespołem pracowników oraz współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w ramach realizacji powierzonych zadań
Wymagamy:
  • Wykształcenie wyższe techniczne (kierunek budownictwo)
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office i MS Project
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność oceny stanu budowy pod względem poziomu wykonania prac, realizacji i planowania harmonogramów, kosztów i niezbędnych zasobów ludzkich
  • Zdolności organizacyjne i kierownicze
  • Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów
  • Dokładność, sumienność i skrupulatność w realizacji zadań
  • Odpowiedzialność, kreatywność oraz skuteczność w działaniu
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres, praca pod presją czasu
  • Otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność delegowania zadań
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę/kontrakt b2b
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i umiejętności
  • Możliwość rozwoju osobistego i poszerzania doświadczenia zawodowego poprzez współpracę z zespołem ekspertów
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, pakiet socjalny, karta Multisport, szkolenia, konkursy, platforma językowa
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ