Najnowsze oferty pracy:

  • Główna/y Księgowa/y

     ManpowerGroup
        świętokrzyskie/ Kielce

    Główna Księgowa/Główny Księgowy Poszukujemy osoby z doświadczeniem w obszarze księgowości oraz zarządzaniu zespołem, która dołączy do firmy z...

    dzisiaj
  • Opiekun Regionu i Klienta

     Dr. Green Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Opis stanowiska: doradztwo w zakresie nawożenia pozyskiwanie nowych klientów i dbałość o relacje opracowywanie rozwiązań pod indywidualne potrzeby...

    dzisiaj
  • Doradca Klienta

     Adreams M. Smerda Sp.k.
        świętokrzyskie/ Starachowice

    Zapewnimy Ci: średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej...

    dzisiaj
  • Doradca Klienta

     Adreams M. Smerda Sp.k.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Zapewnimy Ci: średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej...

    dzisiaj
  • Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

     Medicover sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Kielce, ul. Wapiennikowa 14

    Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: koordynowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

Praca: Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów


Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów
Miejsce pracy: Kielce, ul. Wapiennikowa 14

Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:
  • koordynowanie pracy zespołu,
  • obsługa reklamacji,
  • wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta,
  • nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,
  • przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących reklamacji,
  • pełnienie funkcji menadżera dyżurnego Centrum,
  • motywowanie zespołu do osiągania wyznaczonych celi sprzedażowych,
  • dbałość o realizację celów finansowych.
Najlepszy kandydat to taki, który:
  • posiada min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • ma doświadczenia w obsłudze klienta i sprzedaży,
  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim,
  • cechuje się łatwością w nawiązywania kontaktów oraz świetną organizacją pracy własnej,
  • jest nastawiony na realizacje celów,
  • znajomość branży medycznej będzie dodatkowym atutem. 
Jakie warunki współpracy możemy Ci zaproponować? 
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • pracę zmianową (8-godzinny system pracy) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-20:00 oraz w wybrane soboty 8:00-14:00, 
  • zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
  • wsparcie podczas wdrożenia,
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy (ponad 60% pracowników Medicover uznaje to za największy atut firmy),
  • niedziele i święta są zawsze wolne od pracy,
  • możliwość udziału w projektach mających na celu stworzenie jak najbardziej innowacyjnych rozwiązań w obsłudze klienta,
  • benefity m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej,
  • praca w nowoczesnym centrum medycznym, gdzie pracujemy według światowych standardów opieki medycznej.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy,
  • nauka języka angielskiego (dofinansowanie kursów),
  • możliwość uczestniczenia w szkoleniach managerskich podnoszących Twoje kwalifikacje.