Najnowsze oferty pracy:

  • Mechanik mobilny

     Eckert AS Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy nabór na stanowisko: Opis zadań: przeglądy i konserwacje maszyn CNC diagnostyka i naprawa maszyn CNC...

    dzisiaj
  • Technik - mechanik (mobilny)

     Eckert AS Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy nabór na stanowisko: Opis zadań: przeglądy i konserwacje maszyn CNC diagnostyka i naprawa maszyn CNC...

    dzisiaj
  • Przedstawiciel Handlowy w Dziale Sprzedaży Impulsowej

     Lotte Wedel Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Włoszczowa i okolice

    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Realizacja planów sprzedażowych Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z...

    dzisiaj
  • Monter przemysłowy - konstrukcje stalowe

     JMP TECH Sp z o.o.
        świętokrzyskie/

    montaż konstrukcji stalowych. brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3m (oraz poziom 0 dla warsztatowców) umiejętność podstawowa czytania...

    dzisiaj
  • Specjalista ds. Sprzedaży

     CORTEN MEDIC TOMASZ SIKORA
        świętokrzyskie/ Kielce

    Kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży usług medycznych (pozyskanie i inicjowanie kontaktu, negocjacje, obsługa pacjenta) Towarzyszenie Pacjentowi w...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Senior Technical Project Manager

Praca: Senior Technical Project Manager


Senior Technical Project Manager
[online recruitment]
Location: woj. świętokrzyskie
Reference number: VR-61352
Project Description:

We are looking for an experienced Technical Project Manager (5+ years of experience with IT end to end projects preferable). Potential candidate shall be well familiar with SDLC and Agile framework. The professional would be responsible for delivering the objectives of projects or sub-projects that form an integral part of highly complex program. This includes responsibility for timely implementation of defined project objectives in line with quality standards and within the budget.

Responsibilities
  • Delivering the project on time, in the expected quality and within budget according to defined contracts.
  • Responsible for all necessary planning, controlling and reporting tasks within its project.
  • Providing the stakeholders with transparent, accurate and regular information regarding the status of committed

project deliveries.

  • Ensures that the project follows standardization according to SDLC definitions and other PM/quality standards.
  • Complies with given standards and regulations.
  • Managing risks, issues and dependencies.
  • Project change management.
  • Adequate project documentation.
  • Contributing to a positive team spirit.
Skills
  • Technical project management experience, 5+ years within the finance sector / IT industry or large and complex environments.
  • Excellent communication skills.
  • Solid experience in the large-scale IT projects, including transformation and/or migration projects, while meeting delivery timelines and objectives in the access management domain.
  • High level IT infra knowledge
  • Data driven decision making
  • Solid and proven experience in communication with Senior Management.
  • Excellent coordination and global team driving skills, in particular driving the remote project team and managing the stakeholders relationships.
  • Excellent technical planning capabilities, recognizing the dependencies within the program and various risks and building appropriate scenarios.
  • Resource planning and resource management.
  • Risk analysis, dependencies, and decision analysis skills.
  • Presentation, communication, and negotiation skills.
  • Conflict resolution, problem-solving skills, and the ability to make sound decisions under stress.
Our offer
Career and Professional Development
  • International projects for clients all over the world
  • Competitive salary
  • Individual development plan
  • Managerial Targeted Training programs
  • BRIDGE Mentoring Program
  • Luxoft Training Center
  • Language Classes
  • Self-learning online library
  • Global Relocation Program
  • Internal Mobility (a chance to gain experience in varied projects and technologies)
  • Professional communities for knowledge-sharing (Agile, Tech, Business)
Well-being
  • Group Life Insurance
  • Travel Insurance
  • Private Healthcare (dental care, unlimited consultations of specialist physicians)
  • Medical costs reimbursement for employees
  • Benefit Program (Cafeteria and Multisport Card)
Work-Life Balance
  • LuxGood Program (a wide range of health and well-being initiatives)
  • After-hours groups (sport, trips, board games, cultural activities)
  • Company and Team events
  • BeLux - discount offers program (banking, car leasing, other)
  • Convenient locations in modern offices
Career and Professional Development
  • International projects for clients all over the world
  • Competitive salary
  • Individual development plan
  • Managerial Targeted Training programs
  • BRIDGE Mentoring Program
  • Luxoft Training Center
  • Language Classes
  • Self-learning online library
  • Global Relocation Program
  • Internal Mobility (a chance to gain experience in varied projects and technologies)
  • Professional communities for knowledge-sharing (Agile, Tech, Business)
Well-being
  • Group Life Insurance
  • Travel Insurance
  • Private Healthcare (dental care, unlimited consultations of specialist physicians)
  • Medical costs reimbursement for employees
  • Benefit Program (Cafeteria and Multisport Card)
Work-Life Balance
  • LuxGood Program (a wide range of health and well-being initiatives)
  • After-hours groups (sport, trips, board games, cultural activities)
  • Company and Team events
  • BeLux - discount offers program (banking, car leasing, other)
  • Convenient locations in modern offices
Please send your CV with consent for processing your personal data for recruitment purposes using the below button
APPLY
Informujemy, że administratorem danych jest Luxoft z siedzibą w Krakowie, ul. Bora Komorowskiego(dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty