Najnowsze oferty pracy:

  • Test Lead

     ASTEK Polska
        świętokrzyskie/ Kielce, Ostrowiec Świętokrzyski, Starachowice, Skarżysko-Kamienna, Sandomie

    Stanowisko: Test Lead – 100% zdalnie Lokalizacja: zdalnieStawka: do 600zł dzień/B2B Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za:skupienie na...

    dzisiaj
  • Kierownik robót elektrycznych

     TRAKCJA PRKiI S.A.
        świętokrzyskie/

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:Realizację prac na kontraktach energetyki kolejowej i zawodowej na terenie całego kraju;Nadzór nad procesem...

    dzisiaj
  • 5G System Engineer – Parameter Description Language [rekrutacja online]

     NOKIA
        świętokrzyskie/

    Daily activitiesYou will be responsible for creation, updating and analyzing the PDL(Parameter Description Language) code for 5G base station system design....

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Specjalista Back Office z Językiem Hiszpańskim

Praca: Specjalista Back Office z Językiem Hiszpańskim


Homeglobal.com to serwis, który pomaga rozwinąć karierę w branży sprzedaży bezpośredniej. Dzięki globalnemu zasięgowi i współpracy z polskimi oraz zagranicznymi firmami, homeglobal.com daje szansę
na imponujące zarobki.

 

W chwili obecnej poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista Back Office z Językiem Hiszpańskim


Lokalizacja: Warszawa
(możliwość współpracy zdalnej po odbyciu miesięcznego szkolenia w biurze w Warszawie)

Jeżeli:
  • Znasz język hiszpański na wysokim poziomie (umożliwiającym swobodną pisemną komunikację);
  • Jesteś otwarty na potrzeby Klienta, wiesz jak istotny jest Customer Service;
  • Masz doświadczenie w kontakcie z klientem: wiesz, że jesteś w stanie sprawnie i skutecznie odpowiadać na mailowe zapytania, dbasz o wysoki standard i jakość obsługi.

To będziesz u nas:

  • Z dokładnością i wydajnością dostarczać informacji droga mailową o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku trudności, które mogą napotkać Klienci;
  • Zapewniać pomoc i wsparcie w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian;
  • Sprawnie identyfikować potrzeby klienta;
  • Pracować z ludźmi oraz odnajdować się w pracy w międzynarodowym zespole.

My w zamian:

  • Gwarantujemy Ci świetną atmosferę w dynamicznym, międzynarodowym zespole;
  • Dajemy Ci możliwość elastycznego grafiku;
  • Zapewniamy system szkoleń i mnóstwo miejsca na realizację własnych pomysłów i strategii;
  • Oferujemy stabilne, transparentnie naliczane wynagrodzenie, dofinansowanie do Benefitów sportowych i medycznych, dodatkowe gratyfikacje za rekomendacje nowych współpracowników i wiele innych benefitów finansowych i pozafinansowych;
  • Dajemy opcję pracy zdalnej po okresie wdrożenia na miejscu, w Warszawie.

Jeżeli powyższe zgadzają się z Twoimi umiejętnościami i oczekiwaniami, zachęcamy do aplikowania!

APLIKUJ TERAZ