Najnowsze oferty pracy:

  • Verification Project Manager [rekrutacja online]

     NOKIA
        świętokrzyskie/

    Localization: Wrocław Radio Frequency Software department is looking for motivated professionals for the position of Project Manager. We are a part of...

    dzisiaj
  • Pokojowa / Pokojowy

     Hotel Tęczowy Młyn
        świętokrzyskie/ Kielce

    Zadania: Sprzątanie pokoi i powierzchni publicznych hotelu. Obsługa sal konferencyjnych w zakresie dbałości o czystość. Zapewnienie pełnej obsługi...

    dzisiaj
  • Associate Firmware Developer

     Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Responsibilities: Learn the C programming language to a high level of expertise (tutoring provided) Assist the team in designing, developing, testing, and...

    dzisiaj
  • Head of Project Management

     Objectivity Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Responsibilities: Providing active support to Projects Managers in order to set or adjust project management framework and ways of working to efficiently lead...

    dzisiaj
  • Rzeczoznawca Majątkowy Stacjonarny / Kosztorysant

     VIG Ekspert
        świętokrzyskie/

    Zakres obowiązków: Sporządzanie i weryfikacja kosztorysów budowlanych oraz kalkulacji do szkód w mieniu ruchomym Wykonywanie zdalnie oględzin szkód...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Specjalista ds. Administracyjno-Finansowych (m / k)

Praca: Specjalista ds. Administracyjno-Finansowych (m / k)


Sukces zależy od pracy zespołowej!

STRABAG jest europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zaangażowaniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizuje z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez pracy zespołowej – łączącej ze sobą różne kraje i branże budownictwa.

Zostań częścią naszego zespołu!

Specjalista ds. Administracyjno-Finansowych (m / k)
Miejsce pracy: Małogoszcz

Zadania

  • prowadzenie rozliczeń umów z Partnerami firmy
  • wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych, archiwizacja dokumentów
  • zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów
  • przygotowanie dokumentacji rozliczeniowej związanej z konkretnymi projektami
  • tworzenie zestawień umów oraz analiza zapisów umownych z Partnerami
  • udział w przygotowaniu części formalnej dokumentacji przetargowej dla danego działu przygotowującego wniosek/ofertę
  • sprawdzanie i nadzór nad materiałami prekwalifikacyjnymi oraz terminowym składaniem wniosków

Wymagania

  • ukończone studia wyższe
  • doświadczenie w pracy administracyjnej w zakresie przetargów / przygotowania ofert
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • otwartość na pracę w dynamicznym środowisku pracy
  • dokładność, sumienność w zakresie wykonywanych zadań


Prosimy o przesłanie CV przez formularz aplikacyjny on-line.

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty