Najnowsze oferty pracy:

  • Recruitment & Onboarding Specialist

     Objectivity Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Division of working time: 20% Attract 60% Recruit 20% Onboard Your daily work: Being part of the best in-house recruitment team. Participation in building the...

    dzisiaj
  • Inżynier Budowy

     JT S.A.
        świętokrzyskie/

    bieżąca analiza projektów, standardów technicznych, wymagań prawnych i normatywnych dotyczących wykonywanych prac nadzorowanie zadań na budowie,...

    dzisiaj
  • Inżynier Spawalnik / Technolog Spawalnik

     JT S.A.
        świętokrzyskie/

    nadzorowanie i koordynacja prac podległych spawaczy i operatorów spawania kompletacja i dbałość o pracę sprzętu spawalniczego bieżąca analiza...

    dzisiaj
  • Inżynier Budowy

     JT S.A.
        świętokrzyskie/

    bieżąca analiza projektów, standardów technicznych, wymagań prawnych i normatywnych dotyczących wykonywanych prac nadzorowanie zadań na budowie,...

    dzisiaj
  • Księgowy / Księgowa do wprowadzania i zamykania pełnych ksiąg

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/

    praca zdalna w domu wprowadzanie i zamykanie pełnych ksiąg, wyliczenia podatku CIT, VAT, JPK własny komputer z dostępem do Internetu doświadczenie w pracy...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Specjalista ds. budowlanych / Kierownik działu technicznego

Praca: Specjalista ds. budowlanych / Kierownik działu technicznego


Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu to największy i najbardziej dynamicznie rozwijający się Resort nad polskim morzem o pow. ok. 12 ha działający od 1994r.

Specjalista ds. budowlanych / Kierownik działu technicznego
Miejsce pracy: Jarosławiec
Zakres obowiązków:
  • planowanie, kierowanie i nadzorowanie działem technicznym, podczas bieżących prac konserwatorskich w kompleksie Panorama Morska,
  • planowanie, kierowanie i nadzorowanie działem technicznym podczas prac remontowych, robót na budowie,
  • współpraca z wykonawcami i dostawcami, koordynacja pracy wykonawców,
  • udział w procesie ofertowania (analiza dokumentacji, zapytania ofertowe, kalkulacja ceny),
  • tworzenie dokumentacji kontraktowej,
  • zarządzanie gospodarką materiałową na budowach,
  • zarządzanie kontraktem pod kątem technicznym,
  • prowadzenie dokumentacji budowy, a także sporządzanie dokumentacji powykonawczej.
Wymagania:
  • wykształcenia wyższego technicznego ( mile widziane: inżynieria środowiska, instalacyjne),
  • min. 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku ,
  • mile widziane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
  • znajomości przepisów prawa budowlanego, rozporządzeń oraz norm branżowych,
  • umiejętności zarządzania zespołami pracowników i wykonawców,
  • dobrej znajomości rynku wykonawców i dostawców,
  • biegłej znajomości pakietu MS Office w szczególności MS Excel, a także AutoCAD,
  • prawa jazdy kat. B,
  • dyspozycyjności i mobilności.
Zalety podjęcia pracy w naszym Resorcie:
  • atrakcyjne zarobki, praca stała
  • zakwaterowanie, mieszkanie,
  • możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej firmy,
  • opiekę medyczną w naszej prywatnej placówce medycznej oraz bogaty pakiet socjalny ( karnet na Aquapark, zajęcia rekreacyjno-sportowe ),
  • pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole,
  • niezbędne narzędzia pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ