Najnowsze oferty pracy:

  • Operator Koparki Kategorii 1 [rekrutacja online]

     JT S.A.
        świętokrzyskie/

    Praca przy budowie rurociągów Punktualność Dbałość o powierzony sprzęt Uczciwe i sumienne wykonywanie obowiązków Uprawnienia na koparki kategorii...

    dzisiaj
  • Operator Dźwigu Kat II Ż

     JT S.A.
        świętokrzyskie/

    Praca przy budowie rurociągów Dbałość o powierzony sprzęt Uczciwe i sumienne wykonywanie obowiązków Miejscem wykonywania pracy są budowy na terenie...

    dzisiaj
  • Data Governance Analyst

     Avenga
        świętokrzyskie/

    Responsibilities: Ensure compliance with data quality controls and drive implementation and ongoing compliance: Critical Data Element (“CDE”) selection...

    dzisiaj
  • Monter mechanik

     Bilfinger Industrial Services Polska Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Ożarów

    ZAKRES ZADAŃ: Prace mechaniczne przy remoncie części linii produkcyjnej w przemyśle ciężkim WYMAGANIA: Wiedza/doświadczenie w pracach mechanicznych...

    dzisiaj
  • Monter Rusztowań

     Lambda S.A.
        świętokrzyskie/

    ZADANIA: Montaż i demontaż rusztowań budowlanych Prace monterskie na wysokościach WYMAGANIA Wymagane doświadczenie w pracy jako monter rusztowań

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Specjalista ds. kontroli jakości – język duński

Praca: Specjalista ds. kontroli jakości – język duński


Homeglobal.com to serwis pomagający rozwinąć karierę w branży sprzedaży bezpośredniej oraz obsłudze klienta, niezależnie od Twojego wieku i posiadanych kompetencji. Realizujemy kampanie na rzecz klientów z całego świata.

Specjalista ds. kontroli jakości – język duński

Lokalizacja: Warszawa lub zdalnie

Dostępność:
około 40 godzin miesięcznie 

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Odsłuchiwanie rozmów sprzedażowych prowadzonych w języku duńskim,
  • Ocenianie rozmów na podstawie standardów firmy,
  • Raportowanie.

Szukamy osoby:

  • Biegle posługującej się językiem duńskim oraz polskim,
  • ze znajomością obsługi komputera i pakietu MS Office – w szczególności Excel,
  • Samodzielnej w działaniu,
  • Dostępnej do współpracy w wymiarze 1/4 pełnego czasu pracy (około 40 godzin miesięcznie),
  • Z doświadczeniem  w telefonicznej obsłudze klienta - co będzie dodatkowym atutem.

Co zyskujesz, dzięki współpracy z serwisem homeglobal.com?

  • Możliwość odbycia szkolenia wstępnego jak i całej dalszej współpracy zdalnie,
  • Możliwość realizacji zadań stacjonarnie (wybór należy do Ciebie) w nowoczesnym biurowcu znajdującym się w samym centrum Warszawy,
  • Możliwość skorzystania z mieszkania służbowego na wypadek gdybyś jednak chciał/a odwiedzić biuro,
  • Elastyczne godziny współpracy,
  • Od pierwszego dnia zostaniesz objęty procesem onboardingu – wspólnie będziemy dążyć do tego abyś stał się jak najlepszy w tym co robisz,
  • Niekorporacyjna atmosfera - mówimy do siebie po imieniu, nie obowiązuje dress code oraz stosujemy politykę otwartych drzwi (Twój TL jest zawsze dostępny dla Ciebie),
  • Stawiamy na współpracę z ludźmi nastawionymi na partnerstwo i wymianę doświadczeń,
  • Work – lifebalance  - wiemy,  że nie samą pracą człowiek żyje więc nie oczekujemy nadgodzin  a na swój grafik masz wpływ przede wszystkim Ty sam,
  • Rozrywki takie jak ping pong, turnieje piłkarskie, gry planszowe, warsztaty prac kreatywnych i wiele  innych,
  • Dofinansowanie do karty Multisport oraz prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twoich bliskich.
Gwarantujemy:
  • świetna lokalizacja
  • prywatna opieka medyczna
  • parking rowerowy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • karta sportowa
  • elastyczne godziny pracy
  • owocowe wtorki
  • kawa i herbata
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty