Najnowsze oferty pracy:

  • Customer Service Specialist with Spanish and English

     Telemedi sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Your tasks would cover: deliver superior customer experience to individuals and business clients by calls, mail, chat, and Facebook messages support customers...

    dzisiaj
  • Java Developer

     IT CONNECT Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Projekt dotyczy tworzenia aplikacji na rynek Europejski dla szkół, nauczycieli i uczniów: platformy edukacyjne, e-dzienniki, aplikacje do generowania...

    dzisiaj
  • Senior Technology Manager

     NES Global Talent
        świętokrzyskie/

    For our international pharmaceutical Client, we recruit an experienced Technology Manager. Your key accountability will be to keep control over all...

    dzisiaj
  • Przedstawicielka / Przedstawiciel Handlowy

     COLOP Polska Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Miejsce pracy: Polska południowa Opis stanowiska: utrzymywanie doskonałych relacji z dotychczasowymi Klientami w rejonie i pozyskiwanie nowych odbiorców...

    dzisiaj
  • Kierowca C+E , ADR / transport międzynarodowy

     TSL Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Wymagania: Prawo jazdy C+E, ADR Cysterny Znajomość języka: angielski lub/i niemiecki poziom komunikatywny Karta do tachografu cyfrowego Świadectwo...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim i angielskim

Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim i angielskim


Jesteśmy jednym z największych dostawców telekonsultacji medycznych w Europie. Umożliwiamy dostęp do lekarzy ogólnych i specjalistów 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Naszą misją jest zapewnienie pacjentom doskonałej opieki medycznej, gdziekolwiek i kiedykolwiek jej potrzebują. Prowadzimy konsultacje za pośrednictwem telefonu, czatu i wideo oraz oferujemy naszym klientom różne inne produkty telemedyczne.

 

Z naszych usług korzystają firmy ubezpieczeniowe, zdrowotne i finansowe, które mają siedziby na całym świecie. Po więcej informacji o nas zapraszamy na stronę internetową https://telemedi.co/pl/.

 

Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim i angielskim
Jakie będą Twoje obowiązki?
  • obsługa klienta indywidualnego i biznesowego w różnych kanałach: telefon, poczta elektroniczna, Facebook, chat i in.,
  • tworzenie raportów i zestawień,
  • proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,
  • organizacja procesu leczenia poprzez zarządzanie kalendarzem konsultacji,
  • zbieranie uwag od klientów i lekarzy,
  • rozpatrywanie reklamacji, zgłaszanie lekarzom nieprawidłowości i braków w konsultacjach,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji medycznej,
  • współpraca w zespole operacyjnym,
  • elastyczne godziny pracy, pracujemy w trybie zmianowym w godz. 08:00-22:00
Kogo szukamy?
  • osoby empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej,
  • dokładnej i zorganizowanej,
  • z komunikatywną znajomością języka hiszpańskiego/ niemieckiego/ ukraińskiego /litewskiego,
  • ze znajomością pakietu MsOffice, mile widziana znajomość środowiska MacOS,
  • posiadającej doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta.
Oferujemy:
  • pracę w jednej z najbardziej przyszłościowych branż - telemedycynie,
  • pracę w młodym, ambitnym zespole ze świetną atmosferą,
  • dostęp do szkoleń e-learning, kursów językowych, baz wiedzy, biblioteczki,
  • wynagrodzenie ustalane indywidualnie z kandydatem,
  • forma zatrudnienia uzależniona od indywidualnych preferencji,
  • nielimitowany dostęp do konsultacji z lekarzami Telemedi.co.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty