Najnowsze oferty pracy:

  • IT Project Manager (International Projects)

     Exorigo-Upos S. A.
        świętokrzyskie/

    Nasz zespół E-commerce reprezentuje wieloletnie, poparte sukcesami doświadczenie w tworzeniu rozwiązań omnichannel. Posiadamy status partnera Magento,...

    wczoraj
  • Sprzedawca

     Netto Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Jędrzejów, ul. 11 Listopada 126

    CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ? Umowę o pracę bez okresu próbnego Podwyżki stażowe Wymiar etatu dostosowany do Twoich potrzeb Kartę Pracownika dla Ciebie i...

    wczoraj
  • Programista Ruby on Rails

     Exorigo-Upos S. A.
        świętokrzyskie/

    Jesteśmy wszędzie tam, gdzie robisz zakupy. Nasz sprzęt i systemy pracują zarówno w ogólnopolskich sieciach handlowych jak i sklepach osiedlowych....

    wczoraj
  • Pracownik Sprzedaży

     MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Do Twoich głównych zadań będzie należało: profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa klientów sprawne uzupełnianie towaru na półkach dbanie o...

    wczoraj
  • Junior .NET Software Engineer

     Objectivity Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Your daily work: You will be responsible for analysis, maintenance, enhancement and automation of a variety of core applications for different customers. You...

    wczoraj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Specjalista ds. obsługi klienta

Praca: Specjalista ds. obsługi klienta


Kim jesteśmy? Jesteśmy renomowanym producentem szyb zespolonych i szkła specjalnego. Działamy blisko 30 lat dostosowując się do wymagań rynkowych i koncentrując się na satysfakcji klientów. Posiadamy dwa zakłady produkcyjne: w Kielcach i Wędkowach koło Tczewa. Dzięki kompetencjom, wiedzy i zaangażowaniu naszych pracowników wciąż się rozwijamy i realizujemy coraz bardziej ambitne cele.

Jeśli szukasz ciekawych wyzwań zawodowych i cenisz sobie pracę w dobrej atmosferze nie zwlekaj! Aplikuj!

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kielce
Twój zakres obowiązków
  • kompleksowa obsługa oraz utrzymywanie stałego kontaktu z klientami,
  • prowadzenie rozmów handlowych w zakresie doradztwa techniczno -handlowego, przyjmowanie zamówień, wstępna analiza oraz ustalanie technicznych i terminowych możliwości realizacji zleceń klientów,
  • rejestracja zleceń w systemie komputerowym,
  • współpraca z innymi działami firmy w zakresie terminowej i kompleksowej obsługi klienta.
Nasze wymagania
  • posiadasz wykształcenie wyższe techniczne,
  • posiadasz minimum 1 – 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży budowlanej,
  • bardzo dobrze obsługujesz komputer – MS OFFICE,
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym,
  • umiesz myśleć analitycznie,
  • potrafisz się zaangażować i umiesz pracować pod presją czasu,
  • łatwo nawiązujesz kontakty i budujesz relacje z klientami.
To oferujemy
  • umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie;
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji;
  • współpracę z doświadczonymi specjalistami;
  • grupowe ubezpieczenie na życie;
  • pakiet świadczeń socjalnych.
Pamiętaj!
Brak doświadczenia na tym stanowisku nie jest przeszkodą,
jeśli tylko chcesz nauczymy Cię wszystkiego!!!
Oferujemy:

Kim jesteśmy? Jesteśmy renomowanym producentem szyb zespolonych i szkła specjalnego. Działamy blisko 30 lat dostosowując się do wymagań rynkowych i koncentrując się na satysfakcji klientów. Posiadamy dwa zakłady produkcyjne: w Kielcach i Wędkowach koło Tczewa. Dzięki kompetencjom, wiedzy i zaangażowaniu naszych pracowników wciąż się rozwijamy i realizujemy coraz bardziej ambitne cele.

Jeśli szukasz ciekawych wyzwań zawodowych i cenisz sobie pracę w dobrej atmosferze nie zwlekaj! Aplikuj!

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kielce
Twój zakres obowiązków
  • kompleksowa obsługa oraz utrzymywanie stałego kontaktu z klientami,
  • prowadzenie rozmów handlowych w zakresie doradztwa techniczno -handlowego, przyjmowanie zamówień, wstępna analiza oraz ustalanie technicznych i terminowych możliwości realizacji zleceń klientów,
  • rejestracja zleceń w systemie komputerowym,
  • współpraca z innymi działami firmy w zakresie terminowej i kompleksowej obsługi klienta.
Nasze wymagania
  • posiadasz wykształcenie wyższe techniczne,
  • posiadasz minimum 1 – 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży budowlanej,
  • bardzo dobrze obsługujesz komputer – MS OFFICE,
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym,
  • umiesz myśleć analitycznie,
  • potrafisz się zaangażować i umiesz pracować pod presją czasu,
  • łatwo nawiązujesz kontakty i budujesz relacje z klientami.
To oferujemy
  • umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie;
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji;
  • współpracę z doświadczonymi specjalistami;
  • grupowe ubezpieczenie na życie;
  • pakiet świadczeń socjalnych.
APLIKUJ TERAZ