Najnowsze oferty pracy:

  • Operator Koparki Kategorii 1 [rekrutacja online]

     JT S.A.
        świętokrzyskie/

    Praca przy budowie rurociągów Punktualność Dbałość o powierzony sprzęt Uczciwe i sumienne wykonywanie obowiązków Uprawnienia na koparki kategorii...

    dzisiaj
  • Operator Dźwigu Kat II Ż

     JT S.A.
        świętokrzyskie/

    Praca przy budowie rurociągów Dbałość o powierzony sprzęt Uczciwe i sumienne wykonywanie obowiązków Miejscem wykonywania pracy są budowy na terenie...

    dzisiaj
  • Data Governance Analyst

     Avenga
        świętokrzyskie/

    Responsibilities: Ensure compliance with data quality controls and drive implementation and ongoing compliance: Critical Data Element (“CDE”) selection...

    dzisiaj
  • Monter mechanik

     Bilfinger Industrial Services Polska Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Ożarów

    ZAKRES ZADAŃ: Prace mechaniczne przy remoncie części linii produkcyjnej w przemyśle ciężkim WYMAGANIA: Wiedza/doświadczenie w pracach mechanicznych...

    dzisiaj
  • Monter Rusztowań

     Lambda S.A.
        świętokrzyskie/

    ZADANIA: Montaż i demontaż rusztowań budowlanych Prace monterskie na wysokościach WYMAGANIA Wymagane doświadczenie w pracy jako monter rusztowań

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży z językiem niemieckim

Praca: Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży z językiem niemieckim


Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży z językiem niemieckim
Miejsce pracy:
woj. świętokrzyskie

Założone w 1924 roku przedsiębiorstwo LKW WALTER należy do największych na europejskim rynku transportu ładunków całopojazdowych i do 50 największych przedsiębiorstw w Austrii. Skupiamy się na organizowaniu transportu ładunków całopojazdowych w całej Europie oraz z i do Rosji, Azji Środkowej, na Bliski Wschód i Afryki Północnej. Od 1984 r. firma LKW WALTER prowadzi pionierską pracę przy rozwoju transportu intermodalnego kolej-droga oraz Short Sea Shipping. WALTER GROUP należy do prywatnych koncernów austriackich odnoszących największe sukcesy.


Zakres obowiązków:
  • Organizacja transportu: Organizujesz, koordynujesz i monitorujesz przebieg międzynarodowych transportów
  • Zarządzanie relacjami z klientami: Jesteś pierwszą osobą do kontaktu dla wielu klientów, od małych i średnich przedsiębiorstw po renomowanych „globalnych graczy”. Jesteś odpowiedzialny za wybór partnerów transportowych oraz ich obsługę i rozwój
  • Zakupy i sprzedaż: Tak jak przedsiębiorca przygotowujesz przetargi, ustalasz ceny transportu i prowadzisz samodzielnie negocjacje dotyczące zakupów i sprzedaży
  • Rozwój rynku: Na podstawie własnej analizy optymalizujesz międzynarodowy przepływ towarów i rozwijasz strategicznie swój obszar działalności
  • Serwis dla partnerów: Zawsze znajdujesz odpowiedź na zapytania odnośnie przebiegu transportu
  • Kontrola wyników: Kontrolujesz regularnie wyniki przy użyciu naszego systemu zarządzania informacją dla menedżerów
  • Podróże służbowe: Oczywiście odbywasz również podróże do naszych kontrahentów w całej Europie
Wymagania:
  • Kwalifikacje: Ukończyłeś studia (ekonomiczne, lingwistyczne lub o podobnym profilu)
  • Języki: Znasz nie tylko język polski, ale również nasz język firmowy - niemiecki (min. poziom B1)
  • Osobowość: Nie próżnujesz i chcesz coś zmienić. Z pasją narzucasz szybkie tempo pracy.
Perspektywy rozwoju:
  • Program szkoleniowy: Rozpocznij dopasowane indywidualnie kształcenie i doskonalenie zawodowe w ramach naszej WALTER ACADEMY. Krok po kroku staniesz się naszym „zawodnikiem rozstrzygającym" w swoim sektorze
  • Bezpieczeństwo: Twoje miejsce pracy jest pewne, dzięki czemu możesz łatwiej zaplanować przyszłość - umożliwia to stabilność finansowa naszej prywatnej firmy
  • Szacunek: Pracujesz w nowoczesnym środowisku wraz z możliwością pracy w domu (homeoffice) i korzystasz z licznych benefitów socjalnych (restauracja dla pracowników / bony obiadowe, pub /lounge firmowy, darmowe parkingi, bogata oferta sportowa, liczne eventy dla pracowników, kursy językowe...)
  • Kariera: Stanowiska kierownicze zajmowane są przez ludzi z naszych szeregów

Minimalne wynagrodzenie przewidziane dla tego stanowiska – w zależności od kwalifikacji i doświadczenia – wynosi € 43.000 brutto rocznie. Na wynagrodzenie roczne składa się 14 wypłat miesięcznych oraz gwarantowana premia. Po zakończeniu programu szkoleniowego oferujemy dodatkowo prowizję, uzależnioną od osiąganych wyników finansowych.

 

Zapraszamy do nas wszystkich, bez względu na np.: pochodzenie, niepełnosprawność, płeć, orientację seksualną.

 

Nasze miejsce pracy znajduje się w Wiener Neudorf (na południowych przedmieściach Wiednia) lub w Kufstein (Tirol). Dla naszych pracowników dostępny jest bezpłatny serwis przewozowy z Wiednia lub w razie potrzeby można skorzystać z naszego wsparcia przy poszukiwaniu mieszkania.

 

Jeśli chcesz pracować w ekspansywnym, dynamicznym przedsiębiorstwie, złóż swoją aplikacje online!


Witamy u doskonałego pracodawcy
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty