Najnowsze oferty pracy:

  • Główna/y Księgowa/y

     ManpowerGroup
        świętokrzyskie/ Kielce

    Główna Księgowa/Główny Księgowy Poszukujemy osoby z doświadczeniem w obszarze księgowości oraz zarządzaniu zespołem, która dołączy do firmy z...

    dzisiaj
  • Opiekun Regionu i Klienta

     Dr. Green Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Opis stanowiska: doradztwo w zakresie nawożenia pozyskiwanie nowych klientów i dbałość o relacje opracowywanie rozwiązań pod indywidualne potrzeby...

    dzisiaj
  • Doradca Klienta

     Adreams M. Smerda Sp.k.
        świętokrzyskie/ Starachowice

    Zapewnimy Ci: średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej...

    dzisiaj
  • Doradca Klienta

     Adreams M. Smerda Sp.k.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Zapewnimy Ci: średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej...

    dzisiaj
  • Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

     Medicover sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Kielce, ul. Wapiennikowa 14

    Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: koordynowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Specjalista Koordynator ds. Księgowości

Praca: Specjalista Koordynator ds. Księgowości


Specjalista Koordynator ds. Księgowości
Miejsce pracy: Nowy Korczyn
Opis stanowiska:
  • Kierowanie Działem Księgowości.
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz dokumentacji Spółki z o.o.
  • Zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego.
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych i obligatoryjnych raportów.
  • Kontrola i uzgodnienia księgowe.
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji księgowej.
  • Optymalizacja procesów księgowych.
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, m.in. Urzędem Skarbowym oraz ZUS.
Wymagania:
  • Co najmniej 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe.
  • Zaawansowana obsługa programu Comarch Optima.
  • Dogłębna znajomość prawa podatkowego, gospodarczego i ustawy o rachunkowości.
  • Samodzielność, skuteczność i terminowość w realizacji zadań.
  • Umiejętność efektywnego dążenia do celów.
Oferujemy
  • umowę o pracę na pełen etat
  • przyjazną i otwartą atmosferę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.