Najnowsze oferty pracy:

  • Dostawca - Kurier

     PTD PARTNER
        świętokrzyskie/ Kielce

    Zakres obowiązków Odbieranie i dostarczanie posiłków/zakupów Dostawy kurierskie małych przesyłek (Xpress Delivery) Zabezpieczanie przesyłek przed...

    dzisiaj
  • Technik prac biurowych

     Komenda Powiatowa Policji Staszów
        świętokrzyskie/ Staszów

    Samodzielne prowadzenie sekretariatu,Prowadzeniev dziennika korespondencyjnego,Wprowadzanie danych do systemów informatycznych,Prowadzenie archiwizacji...

    dzisiaj
  • Specjalista z zakresu zajęć ruchowych

     Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej
        świętokrzyskie/ Skarżysko-Kamienna

    1) Organizowanie i prowadzenie zajęć aktywności fizycznej dostosowanych do możliwości oraz stanu zdrowia seniorów (gimnastyka usprawniająca, ćwiczenia...

    dzisiaj
  • Specjalista z zakresu aktywizacji osób starszych

     Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej
        świętokrzyskie/ Skarżysko-Kamienna

    1) Aktywizacja i integracja uczestników Klubu Senior+;2) Organizowanie aktywnych form spędzania czasu w klubie;3) Pobudzanie aktywności społecznej i...

    dzisiaj
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Marketingu Usług Edukacyjnych

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/ Kielce

    Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy. Pozyskiwanie nowych klientów i stała współpraca (doradztwo i sprzedaż usług edukacyjnych)....

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Stanowisko urzędnicze ds. obsługi rady gminy

Praca: Stanowisko urzędnicze ds. obsługi rady gminy


Urząd Gminy w Bliżynie
Stanowisko urzędnicze ds. obsługi rady gminy
Miejsce pracy: Bliżyn
Numer: StPr/25/0914
OBOWIĄZKI:
1) prowadzenie ewidencji radnych,2) prowadzenie ewidencji delegacji służbowych radnych,3) gromadzenie i przechowywanie oświadczeń majątkowych radnych,4) prowadzenie spraw związanych z wyborem ławników,5) prowadzenie zbioru przepisów gminnych i ich nieodpłatne udostępnianie do publicznego wglądu,6) prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego i ich nieodpłatne udostępnianie,7) obsługa administracyjno – biurowa sesji rady gminy i komisji rady.8) wykonywanie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych,9) udostępnianie materiałów zgromadzonych w archiwum – prowadzenie ewidencji udostępnianych dokumentów,10) przyjmowanie spraw do archiwum i ich porządkowanie,11) brakowanie akt,12) współpraca i przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowym w Kielcach.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu


Wymagania inne:

- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych- znajomość ustaw i innych przepisów związanych ze stanowiskiem1) obywatelstwo polskie2) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. obsługi biura Rady GminyWymagania dodatkowe (pożądane) w ogłoszeniu:https://ugblizyn.bip.doc.pl/upload/doc/31756_20251205_101131.pdf

Miejsce pracy:

Bliżyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej



Zobacz podobne oferty