Zakres obowiązków: bieżąca kontrola nieruchomości, kontrola firm obsługujących nieruchomości, koordynacja prac przy okresowych kontrolach budynków, przygotowywanie zleceń na wykonanie bieżących napraw i kontroli, prowadzenie dokumentacji nieruchomości zgodnie z obowiązującym prawem i standardami naszej firmy, utrzymywanie kontaktów z Zarządami Wspólnot i prowadzenie korespondencji z mieszkańcami, firmami, instytucjami , współpraca z działem księgowości, współpraca z inspektorami ds. technicznych, motywacja do pracy.Wymgania; wykształcenie średnie lub wyższe, wiedza fachowa i praktyczna dla obszaru administrowania nieruchomościami, doświadczenie w zarządzaniu/administrowaniu nieruchomościami, umiejętność ustalania priorytetów, planowania i organizacji pracy pod presją czasu, bardzo dobra znajomośc pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, mile widziana licencja zarządcy nieruchomości.
Kielce
Umowa o pracę na okres próbny
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Optymalizacja użytkowania i komercjalizacja nieruchomości. Pozyskiwanie nowych lokalizacji dla placówek oraz obiektów logistycznych. Poszukiwanie i...
Najnowsze komentarze