Najnowsze oferty pracy:

  • Spawacz–Monter Konstrukcji Stalowych

     Praca.pl
        świętokrzyskie/ Moskorzew

    Opis stanowiska: spawanie i montaż konstrukcji stalowych zgodnie z dokumentacją techniczną wykonywanie prac pomocniczych przy montażu i spawaniu...

    dzisiaj
  • Kierownik Produkcji Konstrukcji Stalowych

     Praca.pl
        świętokrzyskie/ Moskorzew

    Opis stanowiska: zarządzanie procesem produkcji konstrukcji stalowych od planowania po realizację organizacja pracy zespołu, delegowanie zadań i...

    dzisiaj
  • Asystent ds. Administracji i Nieruchomości (k/m)

     ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
        świętokrzyskie/ Starachowice

    Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura. Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów. Aktualizacja baz...

    dzisiaj
  • Przedstawiciel handlowy do sprzętu medycznego

     Klaromed Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Twój zakres obowiązków opracowanie i realizację strategii sprzedaży w wybranym regionie Polski, zarządzanie relacjami z wybranymi klientami firmy,...

    dzisiaj
  • Monter ociepleń budynków

     Przemysław Nawrot PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BUILDER
        świętokrzyskie/ Lasków (pow. jędrzejowski, gm. Jędrzejów), Lasków

    Praca przy wykonywaniu ociepleń budynków. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:

    wczoraj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Asystent ds. Administracji i Nieruchomości (k/m)

Praca: Asystent ds. Administracji i Nieruchomości (k/m)


Asystent ds. Administracji i Nieruchomości (k/m)
Starachowice



Zakres obowiązków:
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura.
  • Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów.
  • Aktualizacja baz danych i prowadzenie statystyk.
  • Przygotowywanie spotkań, protokołów i prowadzenie zebrania.
  • Wyszukiwanie informacji w Internecie i wsparcie zespołu w bieżących zadaniach.
Wymagania:
  • Zainteresowanie branżą nieruchomości.
  • Znajomość MS Office (Excel, Word).
  • Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
  • Szybkie uczenie się, samodzielność i dobra organizacja pracy.
  • Mile widziane wykształcenie ekonomiczne.
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy.
  • Onboarding & stały rozwój.
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje.
  • Premie uznaniowe.
  • Zdrowie w miejscu pracy.
  • Ekspansja.
  • Program poleceń pracowniczych.