Najnowsze oferty pracy:

  • Pracownik Szklarni / Magazynu

     NL Jobs Polska
        świętokrzyskie/

    OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ Agencja pośrednictwa pracy NL Jobs Polska poszukuje chętnych do pracy przy: zbiorach warzyw pakowaniu / sortowaniu warzyw i owoców...

    dzisiaj
  • Specjalista ds. bankowości korporacyjnej – segment MŚP

     mBank S.A.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Twoje zadania: głównie kontaktujesz się telefonicznie z przedsiębiorcami z różnych branż, którymi są klienci o przychodach do 50 mln PLN poznajesz...

    wczoraj
  • Pomoc kuchenna

     Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
        świętokrzyskie/ Daleszyce

    Przygotowywanie posiłków, praca na zmywaku, dbanie o czystość. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, brak

    wczoraj
  • Specjalista ds. koordynacji projektów

     ASTEK Polska
        świętokrzyskie/ Starachowice

    Zadania osoby zatrudnionej na stanowisku: Techniczne wsparcie regionów sprzedaży i klienta w fazach zamówienia i realizacji zlecenia produkcji pojazdów...

    wczoraj
  • Kierownik Działu Przygotowania Produkcji (branża budowlana)

     TRAKCJA S.A.
        świętokrzyskie/ Skarżysko-Kamienna

    NA TYM STANOWISKU, BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: Pozyskiwanie i obsługa podwykonawców, przygotowywanie zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji. Nadzór...

    wczoraj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Business Development Director / Dyrektor ds. Rozwoju

Praca: Business Development Director / Dyrektor ds. Rozwoju


Od 10 lat dostarczamy naszym klientom efektywne rozwiązania w zakresie transportu i logistyki, zapewniając rozwiązania dla globalnych łańcuchów dostaw. Zapewniamy codzienny serwis logistyczny dla ponad 7000 kontrahentów w całej Europy. Jeśli nie znasz naszej organizacji, przekonaj się jakie wartości są dla nas najważniejsze i dołącz do naszego zespołu specjalistów.

 

Business Development Director / Dyrektor ds. Rozwoju
Miejsce pracy: woj. świętokrzyskie
Zakres Obowiązków:
  • Dołączysz do naszego Locoświata jako lider odpowiedzialny za rozwój nowych możliwości biznesowych,
  • Weźmiesz udział w kreowaniu oraz realizacji strategii sprzedaży jak i również będziesz współdecydował/a o wyznaczaniu kierunków dalszego rozwoju naszej organizacji,
  • Będziesz rozwijał/a z nami nasze główne gałęzie biznesu czyli transport drogowy oraz intermodalny oparty o transport ładunków FTL,
  • Skupisz swoje działania na docieraniu do nowych kontrahentów, dla których nasz serwis oraz nasze usługi będą jedynie wartością dodaną do relacji, które z nimi wypracujesz,
  • Będziesz słuchał/a i identyfikował/a potrzeby klientów, a także zbierał/a od nich opinie na temat naszych usług w celu wprowadzania ciągłych optymalizacji i ulepszeń,
  • Wraz z naszymi zespołami i poprzez swoje działania wypracujesz silną pozycję na rynku, dzięki której będziemy mogli wspólnie realizować nowe projekty.
Nasze wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość rynku logistycznego oraz branży transportowej i/lub spedycyjnej poparta min. 4 letnim doświadczeniem zawodowym,
  • Min. 3 letnie doświadczenie w zakresie rozwoju sprzedaży,
  • Nieszablonowe myślenie oraz gotowość do podejmowania działań i udział w ich realizacji,
  • Doświadczenie w samodzielnym przeprowadzaniu negocjacji biznesowych,
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne oraz umiejętności generowania skutecznych rozwiązań,
  • Umiejętność wskazywania problemów, oferowania praktycznych rozwiązań i wspomagania ich realizacji,
  • Profesjonalna postawa prokliencka i wysoka kultura osobista,
  • Wysoki poziom koncentracji na osiąganiu zamierzonych wyników,
  • Elastyczność oraz pozytywne nastawienie do innowacji i zmian,
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
  • Doświadczenie we współpracy z kierownictwem wyższego szczebla.
To oferujemy:
  • Realny wpływ - będziesz miał/a wpływ na kształt biznesu i rozwój firmy poprzez wykreowanie a następnie stosowanie przyjętej strategii sprzedaży
  • Wynagrodzenie - otrzymasz stabilne i atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do Twoich kompetencji i wartości, którą staniesz się w naszej organizacji
  • System premiowy - będziesz objęty/a system premiowym uzależnionym od wypracowanych wyników
  • Rozwój - razem z nami będziesz szukać nowych rozwiązań, słuchać wzajemnie pomysłów, działać nieszablonowo
  • Zespół - dołączysz do zgranego zespołu i zaznasz przyjazną atmosferę
  • Atrakcyjny pakiet benefitów - otrzymasz możliwość skorzystania z karty Multisport, pakietu Medicover, dodatkowego ubezpieczenie grupowego
  • Fajne biuro, pyszną kawę i świeże owoce
  • Elastyczność - siedziba główna firmy znajduje się w Poznaniu ale jesteśmy otwarci na współpracę z Tobą w modelu hybrydowym czy też zdalnym

 

Możliwość pracy zdalnej/hybrydowej?


O sukcesie zarówno pracowników, jak i całych organizacji decyduje coraz częściej ich elastyczność w dostosowaniu do zmian, jakie niesie rynek. Odchodzimy od modelu, w którym liczy się czas pracy, przyjmując model, w którym ważna jest realizacja konkretnych zadań, a kultura zaufania wypiera kulturę kontroli. Dlatego też jeżeli spełniasz Nasze wymagania i zechcesz dołączyć do Naszego zespołu zamieszkując inny region Polski niż nasze lokalizacje biur, bardzo chętnie powitamy Cię na Naszym pokładzie.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty