Najnowsze oferty pracy:

  • Doradca techniczno-handlowy

     Praca.pl
        świętokrzyskie/

    Twoja Rola Rozwój Biznesu: Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i utrzymywanie relacji z dużymi i średnimi firmami produkcyjnymi. Doradztwo:...

    dzisiaj
  • Trener-Manager Zajęć Piłkarskich i Ogólnorozwojowych

     Football Academy
        świętokrzyskie/

    Zadania: Prowadzenie zajęć piłkarskich lub ogólnorozwojowych dla dzieci w wieku 2–5 lat. Organizacja przestrzeni treningowej i zarządzanie lokalną...

    dzisiaj
  • Doradca Klienta

     Credit Agricole Bank Polska S.A.
        świętokrzyskie/ Skarżysko-Kamienna

    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię,...

    dzisiaj
  • Monter Instalacji Elektrycznych

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/

    Montaż elementów w instalacjach elektrycznych, automatyce przemysłowej i robotyce, Budowa i instalacja szaf sterowniczych, Uruchamianie i modyfikacja maszyn...

    dzisiaj
  • Opiekun Medyczny

     Medicover sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Kielce, ul.Wapiennikowa ​14

    Najlepszy kandydat to taki, który: posiada uprawnienia do wykonywania zawodu Opiekuna Medycznego , cechuje się empatią i chęcią niesienia pomocy innym, ma...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Doradca techniczno-handlowy

Praca: Doradca techniczno-handlowy


Doradca techniczno-handlowy
Miejsce pracy: woj. świętokrzyskie
Twój zakres obowiązków
  • Reprezentowanie firmy i doradztwo techniczne,
  • Współpraca z dużymi i średnimi firmami produkcyjnymi,
  • Pozyskiwanie nowych klientów, kontakt z obecnymi,
  • Pozyskiwanie i koordynowanie obsługi urządzeń automatyki przemysłowej przekazywanych do serwisu,
  • Realizacja planów sprzedażowych,
  • Samodzielne przygotowywanie ofert i negocjacje,
  • Budowanie relacji z klientami i reagowanie na ich potrzeby,
  • Monitorowanie rynku, analiza trendów,
  • Współpraca z innymi działami,
  • Dbanie o procedury i politykę firmy,
  • Tworzenie dobrej atmosfery pracy.
Wymagania
  • Wykształcenie techniczne (elektronika, elektrotechnika, automatyka – mile widziane) lub doświadczenie na stanowisku w zakresie utrzymania ruchu,
  • Doświadczenie w przemyśle maszynowym, utrzymaniu ruchu,
  • Doświadczenie w sprzedaży i pracy z klientami,
  • Znajomość rynku automatyki przemysłowej,
  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office),
  • Znajomość języka angielskiego,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów, komunikatywność, aktywność, motywacja.
Firma oferuje
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności + system premiowy,
  • Stabilną pracę w ugruntowanej firmie,
  • Pracę mobilną w regionie – samochód służbowy, telefon i laptop,
  • Możliwości rozwoju i zdobywania doświadczeń,
  • Udział w szkoleniach branżowych,
  • Zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Dużą samodzielność i otwartość na pomysły.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Zobacz podobne oferty