Najnowsze oferty pracy:

  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

     Polskie Koleje Państwowe S.A.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A., przydzielonymi budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi,...

    wczoraj
  • Kierownik / Kierowniczka Magazynu

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/ Ostrowiec Świętokrzyski

    Zarządzane magazynem i zespołem. Nadzór nad gospodarką materiałów, wydań i przyjęć towarów. Kontrola stanów i optymalizacja składowania....

    wczoraj
  • Konsultant Oświatowy

     Centrum Kształcenia Językowego The Point
        świętokrzyskie/

    Czym się zajmiesz? Przedstawianiem naszej oferty edukacyjnej we wskazanych szkołach – na spotkaniach z dyrekcją i społecznością szkolną. Umawianiem i...

    wczoraj
  • Serwisant

     HYDROPURE POLSKA Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Jędrzejów

    Główne obowiązki: montaż urządzeń do oczyszczania wody obsługa serwisowa przydzielonych klientów naprawy gwarancyjne Oczekiwania: własny samochód...

    wczoraj
  • Inżynier Budowy

     PULSENERGIA Sp. z o. o.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Twój zakres obowiązków Pomoc przy kierowaniu pracami w branży elektrycznej na budowie. Pełnienie nadzoru nad wykonywaniem instalacji elektrycznych....

    wczoraj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Główny księgowy

Praca: Główny księgowy


Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Kielcach
Świętokrzyski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny księgowy
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 155232

Warunki pracy

Praca administracyjno - biurowa w siedzibie inspektortu.


Wykonywanie zadań pod presja czasu.


Stanowisko pracy zlokalizowane na 4 piętrze w budynku urzędu z windą


Stanowisko wyposażone  w komputer oraz urzadzenia biurowe, praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru pracy ( powyżej 4 godzin dziennie)


Kontakty z pracownikami jednostek zezwnętrznych ( ZUS, Izba skarbowa, Urzad Wojewódzki, GIF)


 


 

Zakres zadań

  • prowadzi rachunkowości jednostki ( prowadzi całość dokumentów finansowo-księgowych związanych z pełną księgowością syntetyczną i analityczną z uwzględnieniem budżetu zadaniowego, dokumentacji ubezpieczeniowej – ZUS, podatkowej );
  • sporządza plany finansowe jednostki w podziale na paragrafy i zadania, dokonuje niezbędnych zmian w planie finansowym w porozumieniu z kierownikiem jednostki;
  • wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi zgodnie z planem jednostki a także z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych;
  • rozlicza należności i zobowiązania pieniężne, w tym także listy płac;
  • dokonuje wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
  • dokonuje wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
  • opracowuje, aktualizuje i kontroluje realizację procedur dotyczących gospodarki finansowej i rachunkowej jednostki;
  • sporządza sprawozdania budżetowe i finansowe w tym także w układzie zadaniowym;
  • obsługuje programy i systemy związane z bankowością elektroniczną, systemem TREZOR, programem kadrowo – płacowym.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie bądź inne zgodne z art. 54 ustawy z dn. 27.08.2009 r. o finansach publicznych
  • Biegła znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości, a także przepisów dotyczących podatków i ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Doświadczenie w prowadzeniu rachunkowości w jednostkach sektora finansów publicznych administracji rządowej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych, ustawy Prawo farmaceutyczne
  • Umiejetność obsługi programow finansowo - ksiegowych (znajomość systemu TREZOR, PŁATNIK)
  • Praktyczna wiedza nt. zagadnień wiazanych z rachunkowością budżetową (plan kont, klasyfikacja budzetowa)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejetnośc pracy w zespole
  • Komunikatywność, samodzielność, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań
  • Obsługa komputera


Zobacz podobne oferty