Najnowsze oferty pracy:

  • Inspektor weterynaryjny

     Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sandomierzu
        świętokrzyskie/ Sandomierz

    Warunki pracy Praca w siedzibie inspektoratu oraz w terenie na obszarze powiatu sandomierskiego. Praca przy komputerze powyżej 4 godz. Wyjazdy służbowe...

    dzisiaj
  • Kontroler weterynaryjny

     Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sandomierzu
        świętokrzyskie/ Sandomierz

    Warunki pracy Praca w siedzibie inspektoratu oraz w terenie na obszarze powiatu sandomierskiego Praca przy komputerze powyżej 4 godzin Wyjazdy służbowe...

    dzisiaj
  • Specjalista ds. Administracji i Sekretariatu Szkoły

     Studeo Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej...

    wczoraj
  • Technik

     Komenda Miejska Policji w Kielcach
        świętokrzyskie/ Kielce

    1) Przyjmowanie przesyłek adresowanych do podległych komórek organizacyjnych i jednostek Komendy Miejskiej Policji w Kielcach.2) Dystrybucja przesyłek...

    wczoraj
  • Kierownik referatu

     Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach
        świętokrzyskie/ Chęciny

    m.in. wykonywanie czynności kierownika referatu, w szczególności: właściwa organizacja pracy referatu, nadzór nad sprawami merytorycznymi, przydzielanie...

    wczoraj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Główny specjalista

Praca: Główny specjalista


Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
Główny specjalista
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/1396
OBOWIĄZKI:
1. Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów budowlanych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego oraz w lokalach wynajmowanych.2. Przygotowywanie opisów przedmiotów zamówienia, zapytań ofertowych, projektów budowlanych, umów, itp. zarówno w zakresie dokumentacji projektowej jak i robót budowlanych.3. Udział w charakterze członka Komisji przetargowej w zamówieniach publicznych na dokumentację projektową oraz roboty budowlane. 4. Nadzorowanie (w ramach posiadanych uprawnień) wykonywanych prac remontowo-budowlanych realizowanych przez Urząd Marszałkowski oraz udział w ich odbiorach.5. Prowadzenie Książek obiektów budowlanych.6. Zgłaszanie przełożonym potrzeb w zakresie bieżących remontów budynków i instalacji.7. Terminowe prowadzenie spraw związanych z bieżącymi naprawami, serwisem i konserwacjami instalacji oraz urządzeń, w szczególności: instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, dźwigów osobowych, itp.8. Zgłaszanie awarii, usterek, wad dotyczących budynków, instalacji, urządzeń objętych gwarancjami na podstawie zawartych umów (z wyłączeniem systemów alarmowych obsługujących budynek C2) oraz nadzór nad usuwaniem awarii i usterek.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: Umiejętność analitycznego myślenia
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, wykształcenie wyższe w zakresie: budownictwo lub architektura lub urbanistyka[Umiejętność 1] : prowadzenie właściwej organizacji pracy[Inne] : doświadczenie zawodowe w:- pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym i/lub- pracy w branży budowlanej w zakresie koordynacji i/lub nadzoru, i/lub organizacji procesu budowlanego, i/lub inwestorskiego;1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce w jednym z następujących zakresów: budownictwo, architektura, urbanistyka;3) co najmniej 4-letni straż pracy;4) udokumentowane doświadczenie zawodowe w:pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym i/lub pracy w branży budowlanej w zakresie koordynacji i/lub nadzoru, i/lub organizacji procesu budowlanego, i/lub inwestorskiego;5) znajomość obowiązujących aktów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy: a) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, b) ustawy o samorządzie województwa, c) ustawy Prawo zamówień publicznych, d) ustawy o finansach publicznych, e) ustawy o pracownikach samorządowych, f) Statutu Województwa Świętokrzyskiego, g) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1. udokumentowane posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno- budowlanej.

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach



Zobacz podobne oferty