Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: umiejętności analityczne
Wymagania: mile widziane doświadczenie w pracy z systemami do obsługi zgłoszeń i relacji z klientami (np. CRM, systemy ticketowe), min. 5 lat, w tym min. 1 rok doświadczenia w branży call center lub w telefonicznej obsłudze klienta i min. 2 lata w administracji publicznej, samodzielność, dokładność, odporność na stres.Ogłoszenie, wymagania i dokumenty dostępne pod linkiem: https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/rekrutacja/nabor-na-stanowiska-urzednicze/nabor-na-stanowisko-inspektora-w-wydziale-obslugi-mieszkancow-nr-ref-632025.html
Kielce
Umowa o pracę na czas określony
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
1. Planowanie działań prewencyjnych,2. Prowadzenie szkoleń dla ubezpieczonych rolników i członków ich rodzin z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w...
1) obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego jednostki,2) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,3) zarządzanie dokumentacją w systemie...
zgodnie z ogłoszeniem na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor powiatowy w Dziale Wsparcia Rynku Pracy i...
1. Wprowadzanie do systemu informatycznego kart KSIP.2. Sprawdzanie osób daktyloskopowanych oraz nadawanie nr OIO.3. Sprawdzanie notowań procesowych osób...
Najnowsze komentarze