Najnowsze oferty pracy:

  • Pracownik solarium

     Miejski Urząd Pracy w Kielcach
        świętokrzyskie/ Kielce

    Staż w SOLAR STUDIO w KielcachProgram stażu do zapoznania w pokoju 39 Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: Podstawowa...

    dzisiaj
  • Pomocniczy robotnik drogowy

     Powiatowy Urząd Pracy w Busku-Zdroju
        świętokrzyskie/ Wełecz

    Prace utrzymaniowe na drogach przy użyciu sprzętu, maszyn Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: Inne wymogi: mile widziany...

    dzisiaj
  • Kierownik Działu Energetycznego

     Praca.pl Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Twój zakres obowiązków zarządzanie robotami trakcyjnymi i elektroenergetycznymi nadzór nad kosztami prowadzonych budów przygotowywanie ofert...

    dzisiaj
  • Doradca klienta indywidualnego

     PKO Bank Polski
        świętokrzyskie/ Skarżysko-Kamienna

    na czas określony

    dzisiaj
  • Doradca klienta indywidualnego

     PKO Bank Polski
        świętokrzyskie/ Starachowice

    na czas określony

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Inspektor wojewódzki

Praca: Inspektor wojewódzki


Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 136945

Warunki pracy

Praca w siedzibie Urzędeu, budynek A, piętro VI, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, permamentna obsługa klientów zewnętrznych lub przeprowadzanie kontroli w innych urzedach, kontakty zewnętrzne z: jednostkami organizacyjnymi wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, Departamentem Polityki Rodzinnej w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.


Windy w budynku przystosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnością, najbliższa toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami na parterze budynku A.

Zakres zadań

  • kontroluje jakość usług świadczonych przez jednostki organizacyjne wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej
  • przeprowadza kontrole w jednostkach samorządu terytorialnego
  • prowadzi postępowania administracyjne
  • sporządza sprawozdania rzeczowo - finansowe z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z zastosowaniem systemu teleinformatycznego i przekazuje je właściwemu ministrowi
  • współdziała z Departamentem Polityki Rodzinnej w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przy opracowywaniu, realizacji i finansowaniu programów wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej
  • prowadzi rejestr placówek opiekuńczo - wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo - terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestr wolnych miejsc
  • dokonuje analizy uchwał pod kątem zgodności z przepisami prawa
  • prowadzi postepowania wyjaśniające w sprawach skarg i wniosków związanych z działalnością jednostek organizacyjnych wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zawodzie pedagoga/psychologa lub w zakresie resocjalizacji
lub:
w pracy z dziećmi lub rodziną w jednostkach organizacyjnych wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej
  • Znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
  • Znajomość rozporządzenia w sprawie instytucjonalnej pieczy zastępczej
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty