Najnowsze oferty pracy:

  • Menedżer / Trener Szkółki Piłkarskiej

     Football Academy
        świętokrzyskie/

    Zadania: Prowadzenie zajęć piłkarskich lub ogólnorozwojowych dla dzieci w wieku 2–5 lat. Organizacja przestrzeni do treningów oraz zarządzanie lokalną...

    dzisiaj
  • Manager / Trener własnej szkółki piłkarskiej lub zajęć ogólnorozwojowych dla dzieci od 2 do 5 roku życia

     Football Academy
        świętokrzyskie/

    NA DOBRY POCZĄTEK: Wybierz region lub miasto i określ jego potencjał pod kątem prowadzenia zajęć dla dzieci. Znajdź odpowiednią przestrzeń do...

    dzisiaj
  • Ekspert Ubezpieczeniowy

     UNIQA Polska S.A.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Co możesz zyskać pracując z nami? Poziom wynagrodzenia uzależniony od Twoich wyników - to ty decydujesz ile zarobisz ( prowizje, premie oraz konkursy...

    dzisiaj
  • Doradca Sprzedaży Mobilnej

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/ Ostrowiec Świętokrzyski

    sprzedaż produktów finansowych, w tym pożyczek, kart kredytowych i ubezpieczeń, obsługa posprzedażowa oraz bieżąca współpraca z klientami, budowanie...

    dzisiaj
  • Doradca Sprzedaży Mobilnej

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/ Starachowice

    sprzedaż produktów finansowych, w tym pożyczek, kart kredytowych i ubezpieczeń, obsługa posprzedażowa oraz bieżąca współpraca z klientami, budowanie...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Kierownik działu administracyjno-gospodarczego

Praca: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego


Dom Pomocy Społecznej w Zgórsku
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Miejsce pracy: Zgórsko
Numer: StPr/25/1202
OBOWIĄZKI:
1. Kierowanie i prowadzenie całokształtu spraw administracyjno gospodarczych i organizacyjnych DPS.2. Kierowanie pracą podległych pracowników (specjalista ds. kadr, kierowcy, pracownicy pralni, robotnicy gospodarczy, starszy elektromonter, inspektor ds. BHP i p.poż.) 3. Dbałość o rozwój zawodowy pracowników, przedkładanie propozycji szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych.4. Administrowanie budynkami/nieruchomościami użytkowanymi przez DPS, w tym realizowanie obowiązków wynikających z trwałego zarządu nieruchomości pozostających w dyspozycji DPS.5. Nadzór nad dokumentacją oraz bieżący kontakt z Wojewódzkim Konserwatorem zabytków w zakresie opieki nad parkiem i budynkami objętymi ochroną konserwatorską.6. Zapewnienie efektywnego funkcjonowania administracyjno-gospodarczego wszystkich obiektów należących do DPS oraz nadzór nad właściwym użytkowaniem i konserwacją budynków, wbudowanych systemów i urządzeń oraz zaopatrzenie w media i usługi niezbędne w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ciągłości realizacji zadań statutowych.7. Systematyczne kontrolowanie zużycia mediów.8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z bieżącymi remontami pomieszczeń, urządzeń oraz obiektów.9. Prowadzenie wszelkich spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, leśnym, rolnym oraz transportowym.10. Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska, Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Pracowniczych Planów Kapitałowych, RODO, Powiatowym Urzędem Pracy.11. Prowadzenie sprawozdawczości jednostki do GUS, CAS.12. Prowadzenie wszelkich spraw z zakresu ubezpieczeń majątkowych oraz podejmowanie działań mających na celu zabezpieczanie majątku DPS i mieszkańców przed zniszczeniem, pożarem, kradzieżą.13. Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym doręczanej za pośrednictwem elektronicznych środków przekazu oraz koordynowanie i organizowanie procesu obiegu informacji wewnątrz instytucji.14. Prowadzenie gospodarki środkami transportu i koordynowanie ich racjonalnego użytkowania.15. Prowadzenie zaopatrzenia administracyjno-biurowego w sposób zapewniający ciągłość funkcjonowania poszczególnych działów.16. Prowadzenie spraw z gospodarowaniem mienia oraz zapewnieniem sprawności mienia pozostającego na wyposażeniu pracowników DPS, nadzór nad powierzonym majątkiem. 17. Prowadzenie archiwizacji dokumentacji i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem składnicy akt. Współpraca z właściwym Archiwum Państwowym.18. Prowadzenie postępowań i dokumentacji w zakresie zamówień publicznych zgodnie z przepisami PZP oraz wewnętrznym regulaminem.19. Stosowanie zasad i procedur w zakresie dokonywania zakupów i zamówień na dostawy towarów, realizację robót i wykonywanie usług zgodnie z wewnętrznymi procedurami, mającymi na celu gospodarne i celowe wydatkowanie środków publicznych.20. Prowadzenie i publikacja strony BIP.21. Obsługa merytoryczna Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.22. Pełnienie roli koordynatora dostępności architektonicznej i informacyjno- komunikacyjnej.23. Przeprowadzanie postępowań dotyczących gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulaminem wewnętrznym, w tym ocena przydatności składników majątku do dalszego użytkowania, nieodpłatnego przekazanie, darowizny, sprzedaży lub likwidacji. 24. Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz jego aktualizacja.25. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji wewnętrznej jednostki (umowy, zarządzenia, regulaminy, instrukcje i procedury) oraz współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi przy aktualizacji ich postanowień.26. Sprawowanie bieżącej kontroli zarządczej, w tym ocena stopnia i prawidłowości realizacji zadań przez podległych pracowników, składanie oświadczeń o stanie kontroli.27. Organizowanie naborów na wolne stanowiska pracy, w tym na wolne stanowiska urzędowe.28. Kompletowanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników na emeryturę lub rentę, zgodnie z obowiązującymi przepisami.29. Przygotowywanie projektów i planów finansowo-rzeczowych pod względem potrzeb jednostki, w zakresie eksploatacji, mienia, zakupów, inwestycji, remontów, ZFŚS oraz wynagrodzeń pracowników DPS w porozumieniu z głównym księgowym.30. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przez pracowników regulaminu pracy, kodeksu etyki, przepisów o ochronie informacji niejawnych, o dostępie do informacji publicznej oraz o ochronie danych osobowych i obowiązujących aktów wewnętrznych.31. Zatwierdzanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym w zakresie kierowanego działu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

1. Wymagania niezbędne:a. posiadanie obywatelstwa polskiego,b. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,c. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,d wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce. Preferowane kierunki: zarządzanie, prawo, administracja,g. posiadanie co najmniej 5-letniego stażu pracy; w tym co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym stanowisku urzędniczym. h. znajomość przepisów, niezbędnych do wykonywania czynności służbowych na stanowisku kierownika działu, w tym w szczególności:prawa związanego z administrowaniem nieruchomościami, prawa budowlanego, zamówień publicznych, kodeksu pracy, finansów publicznych, bezpieczeństwa i higieny pracy, kodeks postępowania administracyjnego, ochrona danych osobowych, ustawa o pomocy społecznej, rozporządzenie w sprawie domów pomocy społecznej, rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.i. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierownika działu,j. nieposzlakowana opinia, 2. Wymagania dodatkowe:a. posiadanie doświadczenie w stosowaniu przepisów w zakresie udzielania zamówień publicznych bądź kwalifikacji w zakresie organizacji zamówień publicznych, w tym np. ukończonych studiów podyplomowych w ww. zakresie,b. posiadanie doświadczenia w zakresie organizacji procesu kancelaryjnego,c. komunikatywność,d. samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz priorytetyzacji i delegowaniu zadań.e. odpowiedzialność, sumienność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań oraz kreatywność;f. umiejętność wykonywania/prowadzenia wielu zadań jednocześnie:g. zaangażowanie i determinacja w realizacji celów oraz inicjatywa w realizacji zadań,h. obsługa komputera, znajomość i umiejętność korzystania z programów pakietu MS Office (Word, Excel), Program Płatnik.

Miejsce pracy:

Zgórsko


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 040 do 6 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ dodatek stażowy, funkcyjny i motywacyjny

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach



Zobacz podobne oferty