Najnowsze oferty pracy:

  • Praktykant / Praktykantka w obszarze Energetyki w Orange

     Orange Polska S.A.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Poznasz najnowsze urządzenia telekomunikacyjne, systemy zasilania i klimatyzacji stosowane w sieci Orange. Zrozumiesz, jak działa sieć telekomunikacyjna,...

    dzisiaj
  • Doradca Klienta - sklep RTV/AGD/IT

     PeoplePro
        świętokrzyskie/ Ostrowiec Świętokrzyski

    dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych prowadzenie rozmów handlowych...

    dzisiaj
  • Doradca Klienta

     Credit Agricole Bank Polska S.A.
        świętokrzyskie/ Ostrowiec Świętokrzyski

    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię,...

    dzisiaj
  • Mobilny Doradca Klienta

     GRUPA PZU
        świętokrzyskie/ Starachowice

    Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń...

    dzisiaj
  • Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

     Poczta Polska S.A.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: udział w procesach optymalizacji powierzchni i komercjalizacji nieruchomości, pozyskiwanie nowych...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Kierownik / koordynator pracy biura

Praca: Kierownik / koordynator pracy biura


Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Kierownik / koordynator pracy biura
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/0839
OBOWIĄZKI:
Podstawowa wiedza z zakresu kadr, księgowości i logistyki.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Activtek jest producentem i jedynym certyfikowanym w Polsce dystrybutorem systemów oczyszczających powietrze, działających w oparciu o aktywną, zaawansowaną technologię RCI ActivePure Promieniową Jonizację Katalityczną. Na polskim rynku systemy firmy Activtek pojawiły się w 2010 roku. Zakres zadań; Koordynowanie pracy biura i zarządzanie dokumentacją. Obsługa LinkedIn i Canva Podstawowe prace kadrowo-księgowe i logistyczne (wsparcie księgowości i kadr, pilnowanie obiegu dokumentacji itd.)Wysyłka paczek i obsługa importu z zagranicy (kompletowanie dokumentacji)Dbałość o organizację pracy i terminowe wykonanie zadańPracodawca oferuje; Pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16Przyjazną atmosferę i rozwój w dynamicznej firmie.Wymagania; Znajomość Word, Excel, LinkedIn i Canva, lub innego programu do tworzenia grafiki/broszur/prezentacji. Podstawowa wiedza z zakresu kadr, księgowości i logistyki. Szybkość w przyswajaniu nowych informacji i umiejętność pracy pod presją. Dobra organizacja pracy i komunikacja w zespole.

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach