Najnowsze oferty pracy:

  • Customer Care Specialist with Finnish

     Genpact PL
        świętokrzyskie/

    Responsibilities: Response to customer inquiries via e-mail, phone, chat Order processing in customer service systems which includes orders entry Service...

    dzisiaj
  • Telco Specialist [rekrutacja online]

     NOKIA
        świętokrzyskie/

    Localization: Wrocław About the project Our team creates unique connection between telco domain know-how, wide range of well-designed tools and data...

    dzisiaj
  • Data Engineer / Analyst

     Power Media
        świętokrzyskie/

    Dla naszego klienta – firmy działającej na rynku europejskim oraz amerykańskim w branży gier online i mobilnych (głównie RPG oraz MMO), poszukujemy...

    dzisiaj
  • Scrum Master [rekrutacja online]

     NOKIA
        świętokrzyskie/

    Location: Wrocław If you: consider a Scrum Master mostly a meeting moderator think a Scrum Master removes impediments like serving as an overseer of the...

    dzisiaj
  • Przedstawiciel Handlowy ds. sprzedaży produktów rolnych

     Gospodarstwo Rolne
        świętokrzyskie/

    sprzedaż produktów rolnych pozyskiwanie nowych klientów prawo jazdy kat. B gotowość do wyjazdów służbowych na terenie kraju dyspozycyjność...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Kierownik Sklepu

Praca: Kierownik Sklepu


Action to szybko rozwijający się międzynarodowy dyskont z produktami niespożywczymi, w którym zatrudnionych jest już 55 000 pracowników w ponad 1500 sklepach w Holandii, Belgii, Niemczech, Francji, Luksemburgu, Austrii, a teraz również w Polsce.

Nasi ludzie to nasza największa siła, a my wierzymy, że stwarzanie dobrych warunków pracy leży u podstaw sukcesu Action. Niezależnie od roli, jaką pełnisz w organizacji, masz swój udział w rozwoju Action i doświadczeniach naszych klientów.

Jesteś osobą z inicjatywą, a satysfakcję klientów stawiasz na pierwszym miejscu? Dołącz już dziś do zespołu Action na stanowisku:
Kierownik Sklepu
Miejsce pracy: Busko-Zdrój
Zadania
  • zarządzanie podległym zespołem pracowników: rekrutacja, szkolenie, motywowanie
  • nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oraz standardów ekspozycji towarów
  • koordynacja pracy sklepu
  • aktywny udział w procesie sprzedaży oraz dbałość o profesjonalną obsługę klienta
  • dbanie o dobry wizerunek sklepu oraz standardy sieci
Oczekujemy od Ciebie
  • doświadczenia w zarządzaniu i kierowaniu kilkunasto osobowym zespołem
  • umiejętności organizowania i planowania pracy, zorientowania na wyniki
  • zdolności przywódczych, odpowiedzialności, uczciwości i samodzielności
  • entuzjazmu i dynamiki w działaniu
  • dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
W zamian oferujemy
  • ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze
  • bezpłatną opiekę medyczną
  • 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
  • rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
  • elastyczny czas pracy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty