Najnowsze oferty pracy:

  • Inżynier budowy

     Mosty Łódź S.A.
        świętokrzyskie/

    Opis stanowiska: prowadzenie bieżącej kontroli nad jakością i terminowością realizowanych robót instalacyjnych, koordynacja pracy podległych firm,...

    dzisiaj
  • Inżynier budowy

     Mosty Łódź S.A.
        świętokrzyskie/

    Opis stanowiska: prowadzenie bieżącej kontroli nad jakością i terminowością realizowanych robót instalacyjnych, koordynacja pracy podległych firm,...

    dzisiaj
  • Application Developer (ServiceNow)

     Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    KEY ACCOUNTABILITIES Technical Capability. Works within a team with little supervision as application administrator supporting end users/customers/partners...

    dzisiaj
  • ServiceNow Technical Solutions Consultant

     Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Key Accountabilities Drives and/or facilities scoping sessions with customers to build proposals. Introduces team members and ensures customer requirements are...

    dzisiaj
  • Menadżer Zespołu Sprzedaży

     Nationale-Nederlanden
        świętokrzyskie/ Starachowice

    Zapewniamy jeden z najlepszych pakietów korzyści: konkurencyjne dochody (podstawa) oraz system prowizyjny i premiowy uzależniony od skuteczności działań...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Koordynator ds. zarządzania i administracji budynków komercyjnych

Praca: Koordynator ds. zarządzania i administracji budynków komercyjnych


W związku z dynamicznym rozwojem firmy Stefmar poszukujemy osoby zainteresowanej podjęciem współpracy na stanowisku:

Koordynator ds. zarządzania i administracji budynków komercyjnych
Miejsce pracy: Kielce
Zakres obowiązków:
  • tworzenie i obsługa umów najmu
  • przygotowywanie dokumentów i negocjowanie umów z podwykonawcami
  • koordynowanie prac remontowych, administracyjnych oraz z zakresu zarządzania nieruchomościami
  • obsługa nieruchomości pod kątem dostawy mediów
  • współpraca z urzędami, rzeczoznawcami, instytucjami
  • archiwizowanie dokumentów
Wymagania:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży nieruchomości komercyjnych
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • bardzo dobra obsługa aplikacji MS Office (Word, Excel)
  • wysokiej kultury osobistej
  • sumienność, zaangażowanie i chęć rozwoju zawodowego
Oferujemy:
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia
  • komfortowe warunki pracy
  • stabilne zatrudnienie
  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń
Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach, niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez firmę Bio-Med Sp. z o.o., 26-065 Piekoszów, Szczukowskie Górki 1 A (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.). Zgoda na przetwarzanie moich danych obejmuje także przetwarzanie tych danych w przyszłości, o ile nie zmieni się cel ich przetwarzania. Oświadczam, że jestem świadomy(a) dobrowolności udostępnienia moich danych osobowych oraz że zostałem(am) poinformowany(a) o prawie wglądu do moich danych osobowych oraz do ich poprawiania”.
APLIKUJ TERAZ