Najnowsze oferty pracy:

  • Specjalista kontroli jakości

     Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe JAREX Jarosław Binkowski
        świętokrzyskie/ Ostrowiec Świętokrzyski

    - kontrola jakości surowców oraz wyrobów gotowych;- współudział w opracowywaniu i nadzorowaniu dokumentacji systemu bezpieczeństwa żywności IFS;-...

    dzisiaj
  • Specjalista do spraw pozyskiwania środków zewnętrznych oraz kontroli zarządczej

     Urząd Gminy Ruda Maleniecka
        świętokrzyskie/ Ruda Maleniecka

    - pozyskiwanie funduszy zewnętrznych (krajowych i unijnych), - przygotowywanie wniosków o dofinansowanie oraz rozliczanie projektów, - monitorowanie...

    dzisiaj
  • Sprzedawca

     Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
        świętokrzyskie/ Świniary Stare

    - Nauka obsługi kasy fiskalnej- Wykładanie i metkowanie towaru- Obsługa klienta- Przyjmowanie towarów Wymagania konieczne: Zawód: Sprzedawca*...

    dzisiaj
  • Sprzedawca

     Powiatowy Urząd Pracy we Włoszczowie
        świętokrzyskie/ Włoszczowa

    Przygotowanie produktów do sprzeaży Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

    dzisiaj
  • Spawacz - monter

     INSTAL-OST Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Ostrowiec Świętokrzyski

    - Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: Uprawnienia do spawania gazowego acetylenowo-tlenowego 311 Uprawnienia: Uprawnienia do spawania...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Podinspektor ds. inwestycji

Praca: Podinspektor ds. inwestycji


Urząd Gminy Solec-Zdrój
Podinspektor ds. inwestycji
Miejsce pracy: Solec-Zdrój
Numer: StPr/25/0314
OBOWIĄZKI:
1. Podejmowanie prowadzenie i rozliczanie inwestycji prowadzonych przez Gminę.2. Administrowanie i nadzór nad prawidłowością procesu wykonywania robót zgodnie z warunkami kontraktu, specyfikacjami technicznymi i dokumentacją projektową, udział w naradach spotkaniach na budowie.3. Przygotowywanie dokumentów do podpisu przez Zamawiającego oraz prowadzenie korespondencji z organami nadzoru budowlanego związaną z rozpoczęciem, prowadzeniem i zakończeniem robót.4. Podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu.5. Współpraca z projektantami w ramach nadzoru autorskiego i uzyskiwanie od projektantów wyjaśnień związanych z realizacją robót i wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań.6. Sporządzanie protokołów odbioru robót, częściowych, końcowych, pogwarancyjnych.7. Prowadzenie całości spraw dotyczących budowy z władzami terenowymi i ludnością miejscową.8. Opracowywanie wniosków i przygotowywanie dokumentów niezbędnych do pozyskania środków pomocowych na zadania prowadzone przez Gminę oraz ich rozliczanie.9. Przygotowanie przetargów i udział w postępowaniach przetargowych dotyczących wyboru wykonawców robót budowlano-montażowych, nadzorów inwestorskich, projektów, itp.Treść zakresu czynności oraz szczegóły rekrutacji zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze zamieszczonym na stronie https://bip.solec-zdroj.pl/news.php?id=1073
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: - posiadanie obywatelstwa polskiego,- posiadanie wyższego wykształcenia technicznego o kierunku budownictwo, - nieposzlakowana opinia, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak karalności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pracy,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie, - staż pracy minimum 1 rok w administracji samorządowej lub rządowej. Wymagania dodatkowe:- znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego,- znajomość ustawy prawo budowlane,- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,- znajomość przepisów ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków,- znajomość przepisów ustawy prawo ochrony środowiska,- znajomość ustawy prawo energetyczne,- mile widziane doświadczenie z zakresu prowadzenia i rozliczania inwestycji dofinansowywanych ze środków zewnętrznych,- znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji stosowania regulacji prawnych- znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych (m. in. skaner, kserokopiarka, faks),- prawo jazdy kat. B,- umiejętność pracy pod presją czasu, dotrzymywanie terminów realizacji zadań.Treść ogłoszenia jest zamieszczona na stronie internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Solec-Zdrój pod adresem https://bip.solec-zdroj.pl/news.php?id=1073

Miejsce pracy:

Solec-Zdrój


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Busku-Zdroju



Zobacz podobne oferty