Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: umiejętności analityczne
Wymagania: mile widziane doświadczenie w pracy z systemami do obsługi zgłoszeń i relacji z klientami (np. CRM, systemy ticketowe), min. 2 lata, w tym min. 1 rok doświadczenia w branży call center lub w telefonicznej obsłudze klienta, samodzielność, dokładność, odporność na stresOgłoszenie, wymagania i dokumenty dostępne pod linkiem: https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/rekrutacja/nabor-na-stanowiska-urzednicze/nabor-na-stanowisko-podinspektora-w-wydziale-obslugi-mieszkancow-nr-ref-642025.html
Kielce
Umowa o pracę na czas określony
od 4 900 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Warunki pracy Praca biurowa jednozmianowa przy użyciu komputera powyżej 4 godzin każdego dnia roboczego, kilka razy w miesiącu wyjazdy służbowe na...
Przyjmowanie dokumentacji do archiwum, opiniowanie protokołów oceny dokumentacji archiwalnej, analiza, sporządzanie wyciągów materiałów znajdujących...
Warunki pracy Praca biurowa jednozmianowa przy użyciu komputera powyżej 4 godzin każdego dnia roboczego, kilka razy w miesiącu wyjazdy służbowe na...
Prowadzenie postępowań administracyjnychz zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)...
Najnowsze komentarze