Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obowiązkowość, odpowiedzialność
Uprawnienia: znajomość obsługi komputera (MS Office)
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu
1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;3) udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym;4) znajomość obowiązujących aktów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy: a) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, b) ustawy o samorządzie województwa, c) ustawy Prawo zamówień publicznych, d) ustawy o finansach publicznych, e) Statutu Województwa Świętokrzyskiego, f) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Kielce
Umowa o pracę na okres próbny
od 5 200 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa w siedzibie KW PSP w Kielcach praca...
1.Potwierdzanie zawieranych przez rolników umów dzierżawy.2.Opracowywanie i aktualizacja gminnego planu ochrony płodów rolnych i zwierząt gospodarskich...
Warunki pracy Praca w siedzibie Urzędu, budynek A, piętro VII, praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, kontakty zewnętrzne: z pracownikami organów...
1.Potwierdzanie zawieranych przez rolników umów dzierżawy.2.Opracowywanie i aktualizacja gminnego planu ochrony płodów rolnych i zwierząt gospodarskich...
Najnowsze komentarze