Najnowsze oferty pracy:

  • Doradca Klienta

     Adreams M. Smerda Sp.k.
        świętokrzyskie/ Końskie

    Zapewnimy Ci: średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej...

    dzisiaj
  • Lekarz Gastroenterolog

     Medicover Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Jeśli posiadasz: tytuł lekarza specjalisty bądź jesteś lekarzem w trakcie specjalizacji – po 2. roku specjalizacji prawo wykonywania zawodu...

    dzisiaj
  • Elektryk WMB, Elektryk Przemysłowy (m/k)

     Budimex SA
        świętokrzyskie/ Kielce

    Opis stanowiska: Obsługa i bieżące utrzymanie wytwórni mas bitumicznych w zakresie produkcji, montażu, demontażu, przestawień instalacji; Przeglądy,...

    dzisiaj
  • Doradca Klienta - Pracownik sezonowy

     Adreams M. Smerda Sp.k.
        świętokrzyskie/ Ostrowiec Świętokrzyski

    Zapewnimy Ci: umowę zlecenie możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego szansę poznania handlu w branży RTV/AGD/IT Twoje zadania: pomoc w układaniu...

    dzisiaj
  • Inżynier / Kierownik Budowy

     Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM
        świętokrzyskie/

    praca na budowach firmy na terenie całego kraju praca może być wykonywana również na podstawie prowadzenia własnej działalności gospodarczej...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Pracownik administracyjno - biurowy

Praca: Pracownik administracyjno - biurowy


COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu specjalizuje się w handlu złomem stalowym, metali nieżelaznych, wyrobami z miedzi i jej stopów. Jest wiodącym dostawcą surowców do polskich oraz zagranicznych hut. Strukturę Oddziału tworzy kilkanaście Filii z zapleczem magazynowym oraz bazą techniczną i punkty skupu zlokalizowane na terenie całej Polski.

 

Więcej informacji o firmie jest dostępnych na stronie www.zlomrex.pl

 

W związku z rozwojem Oddziału poszukujemy pracowników na stanowisku:

Pracownik administracyjno - biurowy
Miejsce pracy: Kielce
Zakres obowiązków:
  • Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami
  • Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji
  • Prowadzenie ewidencji odpadów w systemie BDO
  • Weryfikacja danych, wprowadzanych do BDO przez odbiorców odpadów
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów
  • Wsparcie administracyjne pracowników
  • Rozliczanie i wystawianie dokumentów księgowych
  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
  • Obsługa kasowa filii
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane w kierunku ochrony środowiska
  • Znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska
  • Zaświadczenie o niekaralności
  • Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Mile widziana znajomość IFS
  • Odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie w pracę
  • Obsługa MS Office
Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Pakiet ubezpieczeń grupowych
  • Pakiet medyczny
  • Możliwość finansowania przez firmę niezbędnych szkoleń
  • Świadczenia w ramach ZFŚS
  • Stabilne warunki pracy
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, prowadzonego przez COGNOR S.A. O/Złomrex we Wrocławiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest firma Cognor Holding S.A., ul. Zielona 26, 42-360 Poraj. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.