Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: chęci do pracy i nauki
Uprawnienia: znajomość branży teletechnicznej
Uprawnienia: znajomość branży elektrycznej
Zakres obowiązków: wykonywanie prac biurowych związanych z koordynacją prac budowlanych elektrycznych i teletechnicznych, przygotowanie ofert, rozliczanie prac i materiałów, zamówienia, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej.
Kielce
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
Do uzgodnienia z pracodawcą/adekwatne do posiadanych umiejętności
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Obsługa urzadzeń biurowych.Przyjmowanie korespondencji oraz telefonów.Prowadzenie rozmów z klientami.Archiwizowanie dokumentów oraz wprowadzanie ich do...
- wprowadzanie danych do komputera- odbieranie telefonów - wypisywanie faktur- sporządzanie dokumentów - konsultacje z klientami - sprawdzanie i wysyłanie...
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji w FirmieArchiwizacja dokumentówWystawianie dokumentów m.in. fakturDrukowanie, oraz skanowanie...
Obsługa biura Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany...
Najnowsze komentarze