Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: znajomość branży teletechnicznej
Uprawnienia: chęci do pracy i nauki
Uprawnienia: znajomość branży elektrycznej
Zakres obowiązków: wykonywanie prac biurowych związanych z koordynacją prac budowlanych elektrycznych i teletechnicznych, przygotowanie ofert, rozliczanie prac i materiałów, zamówienia, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej.
Kielce
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
Do uzgodnienia z pracodawcą/adekwatne do posiadanych umiejętności
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Obsługa programu Subiekt, przygotowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą i zakupem. Zakres obowiązków związany jest również z przygotowaniem towaru...
Przygotowywanie ofert przetargowych, wykonywanie prac administracyjno-biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia:...
Doradztwo w zakresie ubezpieczeń. Możliwość przyuczenia. Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:
Przygotowywanie ofert przetargowych, wykonywanie prac administracyjno-biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia:...
Najnowsze komentarze