Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: znajomość branży elektrycznej
Uprawnienia: znajomość branży teletechnicznej
Uprawnienia: chęci do pracy i nauki
Zakres obowiązków: wykonywanie prac biurowych związanych z koordynacją prac budowlanych elektrycznych i teletechnicznych, przygotowanie ofert, rozliczanie prac i materiałów, zamówienia, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej.
Kielce
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
Do uzgodnienia z pracodawcą/adekwatne do posiadanych umiejętności
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Efektywna obsługa sekretariatu szkoły w zakresie administracyjnym i organizacyjnym. Obsługa słuchaczy oraz prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z...
Obsługa programu Subiekt, przygotowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą i zakupem. Zakres obowiązków związany jest również z przygotowaniem towaru...
Przygotowywanie ofert przetargowych, wykonywanie prac administracyjno-biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia:...
Wykonywanie prac biurowych związanych z koordynacją prac budowlanych elektrycznych i teletechnicznych, przygotowanie ofert, rozliczanie prac i materiałów,...
Najnowsze komentarze