Zakres obowiązków; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji w Firmie. Archiwizacja dokumentów.Wystawianie dokumentów m.in. faktur. Drukowanie, oraz skanowanie dokumentacji.Przygotowanie dokumentów do Biura Rachunkowego.Prace administracyjno-biuroweWymagania; Umiejętność pracy w zespole. Bardzo dobra organizacja pracySumienność, dokładność i samodzielność w wykonywaniu zadańŁatwość nawiązywania kontaktów, oraz energia w działaniuUmiejętność pracy pod presją czasuWysoka kultura osobistaDobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel). Czynne prawo jazdy kat. BMile widziane; Doświadczenie w pracy biurowejPracodawca oferuje; Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuMożliwość rozwoju zawodowego, oraz zdobycie doświadczenia.
Kostomłoty Drugie
Umowa o pracę na okres próbny
od 4 700 do 6 100 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Obsługa urzadzeń biurowych.Przyjmowanie korespondencji oraz telefonów.Prowadzenie rozmów z klientami.Archiwizowanie dokumentów oraz wprowadzanie ich do...
- wprowadzanie danych do komputera- odbieranie telefonów - wypisywanie faktur- sporządzanie dokumentów - konsultacje z klientami - sprawdzanie i wysyłanie...
Wykonywanie prac biurowych związanych z koordynacją prac budowlanych elektrycznych i teletechnicznych, przygotowanie ofert, rozliczanie prac i materiałów,...
Obsługa biura Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany...
Najnowsze komentarze