Najnowsze oferty pracy:

  • Pracownik Punktu Usługowego

     Minit Polska Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym dorabianie kluczy drobne naprawy zegarmistrzowskie naprawa obuwia Wymagania mile...

    wczoraj
  • Operator Ładowarki

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/ Radkowice

    obsługa ładowarki i zapewnienie właściwej ilości oraz jakości ładowanego materiału, dbanie o stan techniczny maszyn, zgłaszanie awarii, wykonywanie...

    wczoraj
  • Doradca ds. Rozwoju Sprzedaży – Branża Medyczna

     Klaromed Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Twoje zadania: Realizacja strategii sprzedaży produktów medycznych w określonym regionie Obsługa i rozwijanie relacji z partnerami handlowymi Monitorowanie...

    wczoraj
  • Starszy Specjalista ds. bezpieczeństwa systemów IT

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/ Kielce

    Tworzenie planów i procedur bezpieczeństwa IT, Projektowanie procesów zarządzania ryzykiem w IT, Opracowywanie procedur zarządzania ciągłością...

    wczoraj
  • Partner Handlowy ds. Sprzedaży Energii i Gazu

     Energomix S.A
        świętokrzyskie/

    Twoje codzienne zadania: aktywne działania terenowe mające na celu dotarcie do klientów B2B, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby klienta,...

    wczoraj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Przedstawiciel handlowy do sprzętu medycznego

Praca: Przedstawiciel handlowy do sprzętu medycznego


Przedstawiciel handlowy do sprzętu medycznego
Miejsce pracy: Kielce
Twój zakres obowiązków
  • opracowanie i realizację strategii sprzedaży w wybranym regionie Polski,
  • zarządzanie relacjami z wybranymi klientami firmy,
  • monitorowanie bieżącej sprzedaży, trendów rynkowych i potrzeb Klientów,
  • pozyskiwanie wiedzy o otoczeniu konkurencyjnym i wykorzystanie tej wiedzy do realizacji działań w podnoszeniu wyników sprzedaży,
  • przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie skutecznych negocjacji handlowych,
  • opracowywanie i realizacja kalendarza działań w ramach dostępnych narzędzi wspierających sprzedaż,
  • współtworzenie i realizacja projektów oraz proponowanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży.
Nasze wymagania
  • doświadczenie zawodowe w sprzedaży sprzętu medycznego,
  • znajomości podstawowych zasad z zakresu zarządzania kategorią, promocją i ceną,
  • rozwinięte umiejętności analityczne i dobra znajomość program Excel,
  • samodzielność, odpowiedzialność i silna motywacja do pracy,
  • nastawienie na rezultat, doskonałe zdolności interpersonalne, systematyka w działaniu i strategiczna orientacja biznesowa,
  • elastyczność w działaniu i otwartość na zmiany,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • gotowość do wyjazdów służbowych,
  • czynne prawo jazdy kat. ”B”.
To oferujemy
  • umowę o pracę,
  • dofinansowanie do ubezpieczenia na życie oraz kartę Multisport,
  • niezbędne narzędzia: samochód służbowy, laptop, telefon itp.,
  • pewną pensję wraz z premiami zależnymi od Twojego zaangażowania,
  • możliwość rozwijania własnych umiejętności dzięki specjalistycznym szkoleniom,
  • realny rozwój swojej kariery, wzmocniony marką Klaromed,
  • samodzielną i pełną wyzwań pracę z szerokim zakresem odpowiedzialności,
  • możliwość realizacji własnych, niestandardowych pomysłów.
Klaromed Sp. z o.o.
  • KLAROMED Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą działającą na rynku szpitalnictwa publicznego oraz prywatnej służby zdrowia. Naszą misją jest wspierać personel medyczny w poprawie ergonomii pracy zespołu operacyjnego. Wprowadzamy na rynek innowacyjne, rozwiązania sprzętowe.
  • Jeśli jesteś osobą ambitną, samodzielną, zaangażowaną, otwartą i spełniasz poniższe kryteria – dołącz do nas!


Zobacz podobne oferty