Najnowsze oferty pracy:

  • Menedżer / Trener Szkółki Piłkarskiej

     Football Academy
        świętokrzyskie/

    Zadania: Prowadzenie zajęć piłkarskich lub ogólnorozwojowych dla dzieci w wieku 2–5 lat. Organizacja przestrzeni do treningów oraz zarządzanie lokalną...

    dzisiaj
  • Manager / Trener własnej szkółki piłkarskiej lub zajęć ogólnorozwojowych dla dzieci od 2 do 5 roku życia

     Football Academy
        świętokrzyskie/

    NA DOBRY POCZĄTEK: Wybierz region lub miasto i określ jego potencjał pod kątem prowadzenia zajęć dla dzieci. Znajdź odpowiednią przestrzeń do...

    dzisiaj
  • Ekspert Ubezpieczeniowy

     UNIQA Polska S.A.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Co możesz zyskać pracując z nami? Poziom wynagrodzenia uzależniony od Twoich wyników - to ty decydujesz ile zarobisz ( prowizje, premie oraz konkursy...

    dzisiaj
  • Doradca Sprzedaży Mobilnej

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/ Ostrowiec Świętokrzyski

    sprzedaż produktów finansowych, w tym pożyczek, kart kredytowych i ubezpieczeń, obsługa posprzedażowa oraz bieżąca współpraca z klientami, budowanie...

    dzisiaj
  • Doradca Sprzedaży Mobilnej

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/ Starachowice

    sprzedaż produktów finansowych, w tym pożyczek, kart kredytowych i ubezpieczeń, obsługa posprzedażowa oraz bieżąca współpraca z klientami, budowanie...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Specjalista do spraw kadr

Praca: Specjalista do spraw kadr


Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Witolda Gombrowicza w Kielcach
Specjalista do spraw kadr
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/2404
OBOWIĄZKI:
Zakres zadań: prowadzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie list obecności, ewidencji czasu pracy, rozliczanie czasu pracy pracowników, nadzór nad prawidłowością sporządzanych harmonogramów czasu pracy, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej nawiązywania, trwania i rozwiązywania stosunku pracy, w szczególności sporządzanie umów o pracę, dokumentacji związanej ze zmianą warunków pracy i płacy, wystawianie świadectw pracy, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, sporządzanie planów urlopów), dokonywanie analiz i sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia, przygotowywanie formularzy zgłoszeniowych do ubezpieczeń społecznych, zmian danych, korekt i wyrejestrowań z ubezpieczeń pracowników, prowadzenie spraw związanych z PPK, przygotowywanie projektu planu kontroli wewnętrznej i koordynowanie spraw z nim związanych, prowadzenie spraw socjalnych zgodnie z ustawą o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych i zakładowym regulaminem gospodarowania środkami zfśs, udział w opracowywaniu i aktualizowaniu regulaminów pracy i wynagradzania, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie rekrutacji pracowników i współuczestnictwo w procesie rekrutacji, monitorowanie aktualności badań okresowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

1. Wymagania: obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, znajomość aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, PPK, znajomość przepisów o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, znajomość programu Płatnik, znajomość programów kadrowych, umiejętność redagowania pism, stosowania przepisów prawnych i analitycznego myślenia, praktyczna umiejętność korzystania z pakietu MS Office, bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie.2. Zakres zadań: prowadzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie list obecności, ewidencji czasu pracy, rozliczanie czasu pracy pracowników, nadzór nad prawidłowością sporządzanych harmonogramów czasu pracy, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej nawiązywania, trwania i rozwiązywania stosunku pracy, w szczególności sporządzanie umów o pracę, dokumentacji związanej ze zmianą warunków pracy i płacy, wystawianie świadectw pracy, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, sporządzanie planów urlopów), dokonywanie analiz i sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia, przygotowywanie formularzy zgłoszeniowych do ubezpieczeń społecznych, zmian danych, korekt i wyrejestrowań z ubezpieczeń pracowników, prowadzenie spraw związanych z PPK, przygotowywanie projektu planu kontroli wewnętrznej i koordynowanie spraw z nim związanych, prowadzenie spraw socjalnych zgodnie z ustawą o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych i zakładowym regulaminem gospodarowania środkami zfśs, udział w opracowywaniu i aktualizowaniu regulaminów pracy i wynagradzania, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie rekrutacji pracowników i współuczestnictwo w procesie rekrutacji, monitorowanie aktualności badań okresowych.3. Informacja dodatkowa:1) Rodzaj zawieranej umowy: umowa o pracę.2) Liczba etatów: 1.3) Praca w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku, w przedziale czasowym 07:30 15:30, przeciętnie 8 godzin dziennie, 40 godzin w tygodniu wg. ustalanego harmonogramu.4) Termin składania dokumentów: 22.09 03.10.2025 r.5) Osoby zainteresowane ofertą prosimy o składanie dokumentów na adres: sekretariat@wbp.kielce.pl lub złożenie ich w zaklejonej i opisanej kopercie Rekrutacja na stanowisko specjalisty ds. kadr w Sekretariacie w siedzibie Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej imienia Witolda Gombrowicza w Kielcach, ul. ks. P. Ściegiennego 13,25-033 Kielce. Oferty przesłane po terminie (decyduje data wpływu) i oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.6) Przewidywany termin zatrudnienia październik 2025 roku.

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach