Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, wskazane doświadczenie w branży lub na podobnym stanowisku, znajomość produktów ubezpieczeniowych, umiejętność zarządzania czasem, dobra organizacja pracy, posiadanie umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych oraz efektywnego umawiania spotkań, nastawienie na realizację zadań i osiąganie celów biznesowych. Zadania osoby zatrudnionej: efektywna realizacja celów sprzedażowych i budowanie długotrwałych relacji biznesowych.Pracodawca oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną dogodną formę, atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji bez górnej granicy uzależnionej od realizacji zadań.
Kielce
Umowa o pracę na okres próbny
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Developing and acquiring new business partners and customers in Poland. Presenting and selling our bakery products. Identifying new business opportunities and...
Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, realizacja planów sprzedażowych. Wymagania konieczne: Zawód: Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany...
- przygotowywanie ofert cenowych,- przyjmowanie oraz rejestracja zamówień klientów,- monitorowanie stanu realizacji zamówień,- dbanie o poprawne relacje z...
W/g stanowiska. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: Opis stanowiska pracy; Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie...
Najnowsze komentarze