Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, wskazane doświadczenie w branży lub na podobnym stanowisku, znajomość produktów ubezpieczeniowych, umiejętność zarządzania czasem, dobra organizacja pracy, posiadanie umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych oraz efektywnego umawiania spotkań, nastawienie na realizację zadań i osiąganie celów biznesowych. Zadania osoby zatrudnionej: efektywna realizacja celów sprzedażowych i budowanie długotrwałych relacji biznesowych.Pracodawca oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną dogodną formę, atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji bez górnej granicy uzależnionej od realizacji zadań.
Kielce
Umowa o pracę na okres próbny
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów Umiejętność...
W/g stanowiska. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: Opis stanowiska pracy; Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie...
Obowiązki: Pozyskiwanie nowych Klientów i zleceń, głównie w transporcie morskim i lotniczym. Organizacja spotkań biznesowych z potencjalnymi klientami....
Zakres obowiązków:Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania przedsiębiorstwa w zakresie działań związanych z zaopatrzeniem materiałowym...
Najnowsze komentarze