Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: prawo jazdy kat.B
Nasze wymagania:Wykształcenie minimum średnie.Doświadczenie na podobnym stanowisku.Znajomość programów MS Office.Umiejętność zarządzania czasem i priorytetami.Dokładność i skrupulatność.Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.Odpowiedzialność, inicjatywa i zaangażowanie.Odporność na stres.Umiejętność czytania ze zrozumieniem.Twój zakres obowiązków:Zapewnianie efektywnego funkcjonowania biura i utrzymanie porządku w dokumentacji firmowej,Prowadzenie bieżącej korespondencji kontraktowej,Sporządzanie sprawozdań z narad projektowych, inwestycyjnych, przygotowywanie wstępnych wersji raportów, pism, protokołów, zestawień, dokumentów oraz materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Inżyniera Kontraktu.Nadzorowanie i porządkowanie dokumentów firmowych oraz ich archiwizacja.Prace biurowo-administracyjne wynikające z bieżących potrzeb biura.Obsługa sprzętów biurowych, skanowanie, kopiowanie.To oferujemy:Umowa o pracę.Stabilne zatrudnienie.Ciekawe i rozwojowe projekty, w tym międzynarodowe.Przyjazna atmosfera pracy.Dodatkowe świadczenia od pierwszego miesiąca (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe).
Kielce
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Wykonywanie codziennych prac biurowych, sporządzanie sprawozdań, obsługa kasy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia:...
- sporządzanie pism urzędowych- sporządzanie wykazu akt do archiwum zakładowego- sporządzanie wezwań i zawiadomień do stron procesowych- dołączanie...
- sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych korespondencji nadanej- wykonywanie czynności zleconych przez Przewodniczącego Wydziału i Kierownika Wydz. np....
Pomoc przy obsługiwaniu beneficjentów w ARiMR BP Kazimierza Wielka, w tym udzielanie wyjaśnień w zakresie stosowania przepisów z różnych dziedzin prawa...
Najnowsze komentarze