Najnowsze oferty pracy:

  • EDI Analyst

     Stanley Black & Decker® Polska Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/

    Location – Remote role The EDI Business Analyst will make a difference by leading & supporting EDI projects for the GTS organization within EMEA ANZ/Asia...

    dzisiaj
  • Front-end Developer

     Citycom
        świętokrzyskie/ Kielce

    Oczekiwania: Doświadczenie min. 2 letnie w programowaniu w JavaScript, Angular, Znajomości HTML5/ CSS, ReactJS, Node.js, Bootstrap, Umiejętności...

    dzisiaj
  • Pracownik hurtowni spożywczo - przemysłowej

     AA Euro Recruitment Poland
        świętokrzyskie/ Kielce

    AA Euro Recruitment Poland Sp. z .o.o. poszukuje kandydatek/kandydatów dla jednego z naszych Klientów sieciowych. Jeśli szukasz pracy stałej lub dorywczej...

    dzisiaj
  • Pracownik Dostaw - Zbieranie Zamówień

     AA Euro Recruitment Poland
        świętokrzyskie/ Kielce

    Dla dużej firmy z branży handlu hurtowego poszukujemy pracownika działu dostaw - picking. Obowiązki: sprawna i profesjonalna obsługa klientów...

    dzisiaj
  • Trading Sports Assistant [online recruitment]

     TWO-UP DIGITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
        świętokrzyskie/

    Job Description The department will be responsible for the production of live betting odds for a number of popular sports. The successful applicant will manage...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży z językiem niemieckim

Praca: Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży z językiem niemieckim


Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży z językiem niemieckim
Miejsce pracy:
woj. świętokrzyskie

CONTAINEX to jedna z firm WALTER GROUP, a jednocześnie europejski lider na rynku sprzedaży kontenerów i mobilnych rozwiązań przestrzennych. Klientom z przemysłu, handlu jak również administracji publicznej oferujemy "Przestrzeń od zaraz" – to znaczy rozwiązania przestrzenne przy użyciu kontenerów. Produkcja odbywa się w kilku europejskich zakładach. Założona w 1981 roku, austriacka rodzinna firma łączy tradycyjne wartości z nowoczesnym zarządzaniem i duchem ekspansji.


Zakres obowiązków:

 

Z pewnością znasz zakres zadań działu obsługi sprzedaży. W tym miejscu odpowiemy na następujące pytania:

 

Dlaczego dział obsługi sprzedaży w firmie CONTAINEX to właściwe miejsce dla Ciebie?
  • Międzynarodowa działalność: Twoja działalność wykracza poza granice terytorialne i odnosisz korzyści ze znajomości języków
  • Obsługa klientów: Pozyskujesz i obsługujesz przedsiębiorstwa każdej wielkości. Od małych i średnich przedsiębiorstw po renomowanych „globalnych graczy”
  • Produkt: Nie tylko Ty, lecz również Twoi klienci będą zaskoczeni, ile różnorodnych możliwości oferują nasze mobilne rozwiązania przestrzenne
  • Praca zespołowa: U nas jesteś nie tylko „samotnym jeźdźcem”, ale otrzymujesz również wsparcie od naszego działu obsługi klienta w celu pomyślnej realizacji projektów
  • Wyzwanie: Dzięki odpowiedniemu wyczuciu zawsze znajdujesz potencjalne projekty
  • Podróże: Chętnie podróżujesz i czujesz się wszędzie jak u siebie, od placu budowy, przez biura projektowe po sektor komunalny
Wymagania:
  • Kwalifikacje: Ukończyłeś szkołę o profilu handlowym (uniwersytet, wyższa szkoła zawodowa) i posiadasz podstawową wiedzę techniczną. Mile widziane jest pierwsze doświadczenie w sprzedaży
  • Języki: Znasz nie tylko język polski, ale również nasz język firmowy - niemiecki (min. poziom B1)
  • Osobowość: Gotowość do podróży, otwartość i upór to Twoje mocne strony, podobnie jak pasja i umiejętność nawiązywania kontaktów. Ponadto interesujesz się międzynarodowymi relacjami, które są istotne dla rozwoju biznesu.
Perspektywy rozwoju:
  • Program szkoleniowy: Rozpocznij dopasowane indywidualnie kształcenie i doskonalenie zawodowe w ramach naszej WALTER ACADEMY. Krok po kroku staniesz się naszym „zawodnikiem rozstrzygającym” w swoim sektorze
  • Bezpieczeństwo: Twoje miejsce pracy jest pewne, dzięki czemu możesz łatwiej zaplanować przyszłość - umożliwia to stabilność finansowa naszej prywatnej firmy
  • Szacunek: Pracujesz w nowoczesnym środowisku i korzystasz z licznych „benefitów socjalnych” (restauracja dla pracowników / bony obiadowe, pub /lounge firmowy, darmowe parkingi, bogata oferta sportowa, liczne eventy dla pracowników, kursy językowe...)
  • Kariera: Stanowiska kierownicze zajmowane są przez ludzi z naszych szeregów

Minimalne wynagrodzenie przewidziane dla tego stanowiska – w zależności od kwalifikacji i doświadczenia – wynosi € 40.500 brutto rocznie. Na wynagrodzenie roczne składa się 14 wypłat miesięcznych oraz gwarantowana premia. Po zakończeniu programu szkoleniowego oferujemy dodatkowo prowizję, uzależnioną od osiąganych wyników finansowych.

Państwa miejsce pracy znajduje się w Wiener Neudorf (południowe peryferia Wiednia). Chętnie pomożemy w znalezieniu mieszkania na początek.

 

Jeśli chcesz pracować w ekspansywnym, dynamicznym przedsiębiorstwie, złóż swoją aplikacje online!


Witamy u doskonałego pracodawcy
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty