Najnowsze oferty pracy:

  • Doradca Klienta

     Provident Polska S.A.
        świętokrzyskie/ Skalbmierz

    Mamy dla Ciebie: Wynagrodzenie : Zależne od Twoich osiągnięć, z prowizją, premiami oraz bonusem zespołowym za realizację celów. Programy wspierające...

    dzisiaj
  • Doradca Klienta

     Provident Polska S.A.
        świętokrzyskie/ Starachowice

    Mamy dla Ciebie: Wynagrodzenie : Zależne od Twoich osiągnięć, z prowizją, premiami oraz bonusem zespołowym za realizację celów. Programy wspierające...

    dzisiaj
  • Doradca Klienta

     Provident Polska S.A.
        świętokrzyskie/ Ostrowiec Świętokrzyski

    Mamy dla Ciebie: Wynagrodzenie : Zależne od Twoich osiągnięć, z prowizją, premiami oraz bonusem zespołowym za realizację celów. Programy wspierające...

    dzisiaj
  • Kierownik działu zakupów

     Fabe Polska Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Opis stanowiska: zarządzanie zespołem specjalistów w procesach zakupowych dla inwestycji budowlanych optymalizacja procesów zakupowych współpraca z...

    dzisiaj
  • Doradca klienta - Sklep RTV/AGD/IT

     PeoplePro
        świętokrzyskie/ Kielce

    dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych prowadzenie rozmów handlowych...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

Praca: Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami


Ogłoszenie numer: 10039009, z dnia 2025-07-07

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

Miejsce pracy: Sandomierz

 

Opis stanowiska

  • Optymalizacja użytkowania i komercjalizacja nieruchomości.
  • Pozyskiwanie nowych lokalizacji dla placówek oraz obiektów logistycznych.
  • Poszukiwanie i negocjowanie warunków z potencjalnymi najemcami.
  • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
  • Koordynacja działań serwisowych.
  • Reprezentowanie organizacji w kontaktach zewnętrznych.
  • Opracowywanie i realizacja budżetu nieruchomości.

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (np. prawo, zarządzanie nieruchomościami, ekonomia).
  • Minimum 3 lata doświadczenia w branży nieruchomości.
  • Znajomość przepisów prawa dotyczących nieruchomości.
  • Czynne prawo jazdy kategorii B.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel.
  • Znajomość lokalnego rynku nieruchomości.
  • Umiejętność organizacji pracy, priorytetyzacji zadań i rozwiązywania problemów.
  • Odporność na stres 
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
Mile widziane:
  • Ukończone kursy w dziedzinie zarządzania nieruchomościami lub licencja zarządcy nieruchomości.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Narzędzia niezbędne do pracy.
  • Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
  • Atrakcyjne pakiety zdrowotne i ubezpieczeniowe.
  • Kartę Multisport i możliwość dołączenia do grup sportowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Zobacz podobne oferty