Najnowsze oferty pracy:

  • Rzeczoznawca ds. likwidacji szkód

     A-Z QUALITY LIKWIDACJA SZKÓD SP. Z O.O.
        świętokrzyskie/

    Twoje zadania: Kontakt z poszkodowanym oraz oględziny miejsca zdarzenia. Sporządzanie protokołów i szkiców sytuacyjnych. Gromadzenie niezbędnej...

    dzisiaj
  • Technik Elektroradiologii

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/

    Wykonywanie badań mammograficznych na aparatach Siemens Obsługa elektronicznej dokumentacji medycznej (EDM, podpis biometryczny) Przygotowanie Mammobusu do...

    dzisiaj
  • Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego

     T-Mobile Polska
        świętokrzyskie/

    Zadania, które na Ciebie czekają: Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientem biznesowym Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych...

    dzisiaj
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

     Concentrix
        świętokrzyskie/

    Udzielanie pomocy klientom przez telefon i e-mail, Dostarczanie wsparcia technicznego, w tym testy szybkości internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje...

    dzisiaj
  • Pomocniczy robotnik budowlany

     Miejski Urząd Pracy w Kielcach
        świętokrzyskie/ Kielce

    wg. wniosku Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:

    wczoraj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

Praca: Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami


Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami
Miejsce pracy: Kielce

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę

Twoje zadania:
  • udział w procesach optymalizacji powierzchni i komercjalizacji nieruchomości,
  • pozyskiwanie nowych lokalizacji na potrzeby prowadzenia działalności placówek pocztowych/obiektów logistycznych,
  • poszukiwanie potencjalnych najemców powierzchni handlowo – usługowych,
  • prowadzenie negocjacji zmierzających do wynajmu powierzchni,
  • sporządzanie raportów, rekomendacji i analiz w zakresie działań związanych ze sprzedażą i komercjalizacją nieruchomości,
  • opieka nad nieruchomościami własnymi i najmowanymi m.in. prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami prawa, koordynacja napraw w terenie, nadzór nad czynnościami podejmowanymi przez właściwe służby/podmioty w trakcie usuwania awarii, zapewnienie ciągłości usług, dostaw mediów,
  • reprezentowanie Spółki na zewnątrz w zakresie wynikającym z obowiązków służbowych oraz powierzonych przez przełożonych,
  • opracowanie budżetu nieruchomości i realizacja jego założeń.
Dołącz do nas, jeśli:
  • masz wykształcenie min. średnie kierunkowe, preferowane wyższe (prawo, administracja, zarządzanie nieruchomościami, ekonomia, pokrewne),
  • znasz przepisy wynikające z realizacji zadań m.in. ustawa Prawo budowlane, ustawa o gospodarce nieruchomościami, o własności lokali, kodeks cywilny i pokrewne,
  • masz min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze gospodarki nieruchomościami i komercjalizacji,
  • masz czynne prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy do pracy w terenie,
  • znasz pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym (w szczególności Excel),
  • znasz lokalny rynek nieruchomości,
  • dobrze organizujesz swoją pracę, potrafisz priorytetyzować zadania oraz umiejętnie rozwiązujesz problemy,
  • potrafisz pracować pod presją czasu i jesteś odporny na stres.
Mile widziane:
  • ukończone kursy kierunkowe m.in. zarządzania nieruchomościami, licencja zarządcy nieruchomości,
  • znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.
U nas zyskasz:
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • możliwość korzystania z platformy do nauki języków obcych
  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
  • kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe.
Zainteresowała Cię oferta?

Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!