Najnowsze oferty pracy:

  • Administrator Systemów

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/ Małogoszcz

    Utrzymywanie prawidłowego działania i dostępności systemów wysyłkowych. Rozwiązywanie technicznych problemów z systemami. Codzienne wsparcie...

    dzisiaj
  • Specjalista ds. rozliczeń mediów

     Klient portalu Praca.pl
        świętokrzyskie/ Małogoszcz

    Analizowanie i zbieranie danych dotyczących zużycia mediów. Weryfikowanie poprawności danych. Aktywny udział w tworzeniu raportów dla sektora...

    dzisiaj
  • Kasjer

     AGATA Spółka Akcyjna
        świętokrzyskie/ Kielce

    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z...

    dzisiaj
  • Kierownik Medyczny (Lekarz)

     LUX MED Sp. z o.o.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Centrum Medyczne OMEGA Grupa LUX MED w Kielcach zatrudni lekarza specjalistę na stanowisku Kierownika Medycznego. Twoje zadania: Nadzór nad jakością i...

    dzisiaj
  • Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

     Poczta Polska S.A.
        świętokrzyskie/ Kielce

    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: udział w procesach optymalizacji powierzchni i komercjalizacji nieruchomości, pozyskiwanie nowych...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

Praca: Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami


Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami
Miejsce pracy: Kielce

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę

Twoje zadania:
  • udział w procesach optymalizacji powierzchni i komercjalizacji nieruchomości,
  • pozyskiwanie nowych lokalizacji na potrzeby prowadzenia działalności placówek pocztowych/obiektów logistycznych,
  • poszukiwanie potencjalnych najemców powierzchni handlowo – usługowych,
  • prowadzenie negocjacji zmierzających do wynajmu powierzchni,
  • sporządzanie raportów, rekomendacji i analiz w zakresie działań związanych ze sprzedażą i komercjalizacją nieruchomości,
  • opieka nad nieruchomościami własnymi i najmowanymi m.in. prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami prawa, koordynacja napraw w terenie, nadzór nad czynnościami podejmowanymi przez właściwe służby/podmioty w trakcie usuwania awarii, zapewnienie ciągłości usług, dostaw mediów,
  • reprezentowanie Spółki na zewnątrz w zakresie wynikającym z obowiązków służbowych oraz powierzonych przez przełożonych,
  • opracowanie budżetu nieruchomości i realizacja jego założeń.
Dołącz do nas, jeśli:
  • masz wykształcenie min. średnie kierunkowe, preferowane wyższe (prawo, administracja, zarządzanie nieruchomościami, ekonomia, pokrewne),
  • znasz przepisy wynikające z realizacji zadań m.in. ustawa Prawo budowlane, ustawa o gospodarce nieruchomościami, o własności lokali, kodeks cywilny i pokrewne,
  • masz min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze gospodarki nieruchomościami i komercjalizacji,
  • masz czynne prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy do pracy w terenie,
  • znasz pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym (w szczególności Excel),
  • znasz lokalny rynek nieruchomości,
  • dobrze organizujesz swoją pracę, potrafisz priorytetyzować zadania oraz umiejętnie rozwiązujesz problemy,
  • potrafisz pracować pod presją czasu i jesteś odporny na stres.
Mile widziane:
  • ukończone kursy kierunkowe m.in. zarządzania nieruchomościami, licencja zarządcy nieruchomości,
  • znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.
U nas zyskasz:​
  • wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
  • pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
  • kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
  • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
  • karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
  • dostęp do platformy językowej
Zainteresowała Cię oferta?

Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!