Najnowsze oferty pracy:

  • Pomocnik ogrodnika

     Miejski Urząd Pracy w Kielcach
        świętokrzyskie/ Kielce

    Wykonywanie prostych, ale ciężkich czynności ogrodniczych, w tym m.in. kopanie wykopów liniowych pod instalacje, plewienie, darniowanie, sadzenie drzew i...

    dzisiaj
  • Asystent do spraw księgowości

     Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
        świętokrzyskie/ Bliżyn

    - prowadzenie dokumentacji księgowej- rozliczanie podatków, ryczałtu, podatku dochodowego- organizacja stanowiska pracy zgodnie z zasadmi BHP- sprawdzanie...

    dzisiaj
  • Operator koparki

     Miejski Urząd Pracy w Kielcach
        świętokrzyskie/ Kielce

    wg stanowiska Wymagania inne: Wymagania; Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, uprawnienia operatora I. Praca na terenie Kielc lub w delegacji.

    dzisiaj
  • Kierowca kat b/c

     Miejski Urząd Pracy w Kielcach
        świętokrzyskie/ Kielce

    Zaopatrzenie oraz przewóz osób Wymagania inne: Wymagania; Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Praca na terenie Kielc lub w delegacji.

    dzisiaj
  • Lakiernik konstrukcji stalowych

     Miejski Urząd Pracy w Kielcach
        świętokrzyskie/ Kielce

    W/g stanowiska. Wymagania inne: Opis stanowiska pracyLakierowanie powierzchni konstrukcji stalowych przy użyciu pomp ciśnieniowych WIWA i GRACO.WymaganiaCo...

    dzisiaj
Więcej ofert pracy

Praca

Praca świętokrzyskie  /  Oferty pracy  /  Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

Praca: Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami


Ogłoszenie numer: 9748435, z dnia 2025-04-14

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

Miejsce pracy: Kielce

 

Opis stanowiska

  • Optymalizacja użytkowania i komercjalizacja nieruchomości.
  • Pozyskiwanie nowych lokalizacji dla placówek oraz obiektów logistycznych.
  • Poszukiwanie i negocjowanie warunków z potencjalnymi najemcami.
  • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
  • Koordynacja działań serwisowych.
  • Reprezentowanie organizacji w kontaktach zewnętrznych.
  • Opracowywanie i realizacja budżetu nieruchomości.

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (np. prawo, zarządzanie nieruchomościami, ekonomia).
  • Minimum 3 lata doświadczenia w branży nieruchomości.
  • Znajomość przepisów prawa dotyczących nieruchomości.
  • Czynne prawo jazdy kategorii B.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel.
  • Znajomość lokalnego rynku nieruchomości.
  • Umiejętność organizacji pracy, priorytetyzacji zadań i rozwiązywania problemów.
  • Odporność na stres 
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
Mile widziane:
  • Ukończone kursy w dziedzinie zarządzania nieruchomościami lub licencja zarządcy nieruchomości.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Narzędzia niezbędne do pracy.
  • Dostęp do platformy do nauki języków obcych.
  • Atrakcyjne pakiety zdrowotne i ubezpieczeniowe.
  • Kartę Multisport i możliwość dołączenia do grup sportowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Zobacz podobne oferty